Версия за печат

02718-2013-0078

BG-Панагюрище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800068

"Южноцентрално държавно предприятие" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство ''Панагюрище'', гр.Панагюрище, ул."Райна Княгиня" №26, За: Стефан Мирев - юрисконсулт, РБългария 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 63217, E-mail: dgs_pan@abv.bg, Факс: 0357 63217

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство ''Панагюрище''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Териториално поделение на Южноцентрално ДП град Смолян

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 201619580

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, Административната сграда на бившето ТП ДГС "Пампорово", Република България 4870, к.к. Пампорово



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на административното и стопанското обслужване на ТП ДГС „Панагюрище”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Панагюрище”, адрес: гр. Панагюрище, ул. „Райна Княгиня” №26
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, компютърни аксесоари и компоненти и магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и брой се съдържа в техническата спецификация от документацията.Доставките ще се извършват франко в административната сграда на ТП ДГС "Панагюрище”, на адрес: гр.Панагюрище, ул. „Райна Княгиня” № 26. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки. При промяна на потребностите, Възложителят може да коригира количествата в номенклатурния списък.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 019 - 028296 от 26.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 16 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на административното и стопанското обслужване на ТП ДГС „Панагюрище”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Фортуна Ив" ЕООД, с.Челопеч, бул. "Трети март" №7,вх."А", ет.1, ап.3, РБългария 1407, с. Челопеч, Тел.: 0889 978621, E-mail: manager@benkovski24.png.office1.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 11000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2013 г.