Версия за печат

00087-2013-0057

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул " Московска" № 33, За: Фронт офис, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител на строително-монтажни работи за проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”, във връзка с изпълнение на Договор за безвъздмездна финансова помощ № DIR-51011116-C029 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Процедура № BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 екв.ж.”, Приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води” по проект № DIR-51011116-78-162 „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно одобрения работен проект по всички части. Параметрите на работния проект са: Инвестиционен проект, свързан с „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров” цели изграждане на нова канализационна мрежа, която посредством съществуващ Десен Какачки колектор (ДКК) да отвежда към съществуващата Софийска пречиствателна станция за отпадни води (СПСОВ) „Кубратово” отпадъчните води, формирани в част от територия на гр. София, разположена в следните граници: • север – бул. „Сливница” • изток – ул. „Минск” • юг – ул. „Крим” • запад - ул. „Годеч”. В обхвата на обекта е включена и прилежащата територия на ул. „Филиповско шосе” от бул. „Панчо Владигеров” до ул. „329” и прилежащата територия на ул. „329” от ул. „Филиповско шосе” до бул. „Панчо Владигеров”. Общата площ на отводняваната територия е 11 ха и попада във водосбора на т.н. Десен Какачки колектор на гр. София. Предназначението му е да отвежда отпадъчни води от съществуващия Ляв Владайски колектор (ЛВК) и Ляв Владайски колектор – Дубльор (ЛВКД) до съществуващия Десен Какачки колектор. Последният ще транспортира 6-кратно разредения сух отток на отпадъчните води до СПСОВ „Кубратово”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45232410

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Инвестиционен проект, свързан с „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров” цели изграждане на нова канализационна мрежа, която посредством съществуващ Десен Какачки колектор (ДКК) да отвежда към съществуващата Софийска пречиствателна станция за отпадни води (СПСОВ) „Кубратово” отпадъчните води, формирани в част от територия на гр. София, разположена в следните граници: • север – бул. „Сливница” • изток – ул. „Минск” • юг – ул. „Крим” • запад - ул. „Годеч”. В обхвата на обекта е включена и прилежащата територия на ул. „Филиповско шосе” от бул. „Панчо Владигеров” до ул. „329” и прилежащата територия на ул. „329” от ул. „Филиповско шосе” до бул. „Панчо Владигеров”. Общата площ на отводняваната територия е 11 ха и попада във водосбора на т.н. Десен Какачки колектор на гр. София. Предназначението му е да отвежда отпадъчни води от съществуващия Ляв Владайски колектор (ЛВК) и Ляв Владайски колектор – Дубльор (ЛВКД) до съществуващия Десен Какачки колектор. Последният ще транспортира 6-кратно разредения сух отток на отпадъчните води до СПСОВ „Кубратово”. Инвестиционните дейности в обхвата на Проектното предложение включват: • реконструкция на водопроводна мрежа – 2.24 км вкл. монтаж на спирателни кранове, противопожарни хидранти и изпускатели; • изграждане на канализационна мрежа – 4.13 км., вкл. монтаж на ревизионни шахти и дъждоприемни шахти. и количествени сметки, които представляват Приложения към Документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
4347910.39 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

365

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на 43 400 лева (четиридесет и три хиляди и четиристотин лева), представена в една от следните форми - депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична общинска банка: Общинска банка, клон Врабча, IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301; BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: - парична сума, внесена по сметка на Столична общинска банка: Общинска банка, клон Врабча, IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301; BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или - банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение ще изтече с издаване на Разрешение за ползване на обекта и при издадена банкова гаранция за едногодишния период за отстраняване на дефекти. 3. Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане- представя се под формата на банкова гаранция от Изпълнителя в срок до 30/тридесет/ работни дни от датата на регистрационния индекс, преди получаване на авансовото плащане и в размер на авансовото плащане.Банковата гаранция за обезпечаване на авансовото плащане се издава за срока на договора.Размерът на гаранцията за авансово плащане се корегира при всяко плащане чрез приспадане на пропорционални суми в размер на договорения процент аванс от плащанията. 4.Гаранцията за отстраняване на дефекти в размер на 1% от стойността на договора със срок 1 година, която се открива преди освобождаването на гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансовото плащане се извършва в размер до 10 % от стойността на поръчката в срок до 30 /тридесет/ дни от регистрационния индекс на Договора срещу издадена неотменима и безусловна банкова гаранция за обезпечаване на авансово плащане в същия размер в полза на Столична община. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на договорения процент за него от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до размера на полученото авансово плащане. Размерът на банковата гаранция за обезпечаване на авансовото плащане се коригира по същия начин. Банковата гаранция за обезпечаване на авансово плащане се издава за срока на договора. Авансът се изплаща след предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура на стойност, равна на процента от стойността на исканото авансово плащане и начисления ДДС. 2.Междинни плащания - първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 5% (пет) на сто от цената за изпълнение по Договора. Всяко следващо плащане трябва да е не по-голямо или равно на 5% от Цената за изпълнение на договора (без отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора; Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: Количествено-стойностна сметка с наверижване на стойностите (Приложение №1 към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); Сметка-Опис за извършените СМР (Приложение №2 към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенеф. по ОПОС); Списък на документите, доказващи к-вото и качеството на вложените материали - протоколите от изпитанията и други актове съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. Доклад за напредъка от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до КОНСУЛТАНТА за извършените СМР, с приложени към него документи – декларации за съответствие и сертификати, удостоверяващи качеството на извършените видове работи, протоколи от изпитвания; Доклад за напредъка от КОНСУЛТАНТА до ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за извършените СМР с приложен към него списък на документи – декларации за съответствие и сертификати, удостоверяващи к-вото на извършените видове работи, протоколи от изпитвания; Междинен сертификат за плащане, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрен от КОНСУЛТАНТА в срок до 10 дни; Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на всички горепосочени документи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Междинен доклад на Одитора При констатиране на непредвидени видове работи, процедурата по съгласуване и одобряване е подробно описана в документацията за участие. Междинните плащания се извършват в срок до 30 (тридесет)дни от представянето на данъчна фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база на одобрения от КОНСУЛТАНТА междинен сертификат за плащане. 3. Окончателното плащане се осъществява след издаване на Разрешение за ползване на обекта, въз основа на следните документи: Количествено-стойностна сметка с наверижване на стойностите за окончателния размер на извършените СМР, се придружава от всички съставени и одобрени доклади, свързани с непредвидени видове работи. (Приложение №1 към Указ. за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенеф. по ОПОС); Сметка-Опис за окончателния размер на извършените СМР (Приложение №2 към Указ. за попълв. и подредба на искания за с-ва, предоставяни от бенеф. по ОПОС); Списък на докум. доказв.кол. и к-во на вложените материали; Доказването на непредвидените видове работи става по реда, описан в документацията за участие. Окончателен сертификат за плащане, съставен от Изпълнителя и одобрен от Консултанта; Доклад на Консултанта и Протокол 16; Разрешение за ползване на обекта в съответствие с чл. 20 от Наредба 6 за разрешаване на ползването на строежите в Република България; Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от представянето на данъчна фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база одобрения от КОНСУЛТАНТА окончателен сертификат за плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на подаване на офертата за всеки от участниците. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този докум. следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответств. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, Всеки подизпълнител трябва да представи документите по ал.2 на чл. 56 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Всеки участник трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за четвърта група строежи от трета категория, съгласно чл.5, ал.6 т.4.3.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или по-висока категория строежи В случай на участие на чуждестранни лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация издаден от компетентните органи съгласно националния му закон. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено (чл.3, ал.2 от Закона за Кам. на строит.) Когато участникът е обединение, изискването се прилага съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи трета категория, придружено от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на категорията на предмета на настоящата поръчка. 2. Участникът следва да приложи следните документи към офертата си: •копие от отчетите за приходите и разходите за 2010, 2011 и 2012 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на Участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ, включително документ за дохода по смисъла на ЗДДФЛ. Представянето на отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. •Информация за оборота/дохода от строителни дейности (по години) по Образец № 8 за последните три години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят от всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност и да останат застраховани по време на действие на договора, съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи трета категория. За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен /регистриран участника. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изискването се прилага съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от строителни дейности , сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по-малък от 13 000 000 лева (тринадесет милиона лева), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изискването се прилага за обединението цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и квалификация се представят: 1. списък по Образец № 9 на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения, изпълнени през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, придружен от минимум 3броя референции (с посочена стойност, дата и място на строителството) към три от договорите, посочени в списъка, включително и копия на разрешения за ползване за строителни обекти, изпълнени на територията на Република България или аналогични документи/сертификати/ за въвеждане в експлоатация, ако участникът е извършвал строителни дейности извън Република България. 2. списък по Образец № 10 на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката и следните документи: А. Технически ръководител -автобиография; копие от диплома; документ, удостоверяващ трудов стаж – копие от трудова книжка; списък на изпълнени договори, в изпълнението на които е участвал; декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и с изискванията за изпълнение на поръчката. Б. Координатор по безопасност и здраве - автобиография,копие от диплома, копие от удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството (БЗ) съгласно Наредба № 2/2004 г. на МРРБ; документ, удостоверяващ трудов стаж най-малко 3 г. като координатор по БЗ – копие от трудова/осигурителна книжка, списък на изпълнени договори, в изпълнението на които е участвал; препоръки от възложители/работодатели, при които е работил, съдържащи информация за продължителност и изпълняваните дейности (област на работа) от лицето; декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и с изискванията за изпълнение на поръчката. 3.За доказване на наличните сертификати се представят: • копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент; • копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент; Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изброените по – горе изисквания се прилагат съгласно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят от всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Всеки Участник трябва да има опит в извършването на сходни с предмета на поръчката строителни дейности: за последните 5 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението и въвеждане в експлоатация на най-малко 3 договора свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2.Всеки Участник трябва да разполага със следните специалисти: - Технически ръководител с висше образование и квалификация „строителен инженер” или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „Архитектура и строителство” в съответствие с изискванията на чл. 163 „а” от ЗУТ с най-малко 5 години стаж като ръководител на сходни обекти, а именно обекти за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения. Техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред и когато отговаря на изискванията на ЗУТ. - Координатор по безопасност и здраве с най-малко 3 години стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве.Да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация "инженер" и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 г. на МРРБ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе се прилагат за обединението като цяло. 3. Участниците трябва да притежава следните сертификати: • по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. • по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изброените по – горе изисквания се прилагат съгласно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 022 - 033787 от 31.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.05.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят Документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: ул. „Париж” № 3, стая № 1, след издаването на фактура на ул. „Париж” № 3 ет. 4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. „Париж” № 3 , етаж 2, стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. Закупуване на Документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева, както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC код: SOMBBGSF Име на банката: Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

300

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2013 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Париж" № 3, заседателна зала № 109, 1-ви етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg, Обществени поръчки Профил на купувача един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”, във връзка с изпълнение на Договор за безвъздмездна финансова помощ № DIR-51011116-C029 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Процедура № BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 екв.ж.”, Приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води” по проект № DIR-51011116-78-162 „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, букви а, б, в, г и д/,т.2 и т.3, ал.2, т.1,т.2, т.2а/с изключение на частта от разпоредбата, която касае поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП/, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществените поръчки. Непредставянето на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от участие в процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на възложителя, посочени в Обявлението и Документацията за участие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ