Версия за печат

02711-2013-0023

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2013г..

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: В административната сграда на ТП „ДЛС Тервел” гр.Тервел, обл.Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложение № 1, за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2013г., съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената му. Прогнозните количества за доставка не са задължителни и могат да бъдат променяни в процеса на изпълнение на настоящия договор. Предаването на доставката ще се осъществи в административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Трвел, гр. Тервел, ул. „ Св. Св. Кирил и Методий” № 10 , обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на двустранното подписване на приемо - предавателния протокол. Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 2 (два) календарни дни, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 3000.00лв. ( три хиляди лева) без вкл. ДДС. Сума в размер на 1162.51лв. (хиляда сто шестдесет и два лева, 51ст.) без вкл. ДДС за стоки, съгласно приложение № 1 неразделна част от договора, и Сума в размер на 1837.49лв.( хиляда осемстотин тридесет и седем лева, 49ст.) без вкл. ДДС за стоки, извън посочения в приложение № 1 списък на артикулите.При закупуване на артикули извън Приложение № 1 , Изпълнителят прави отстъпка в размер на 15%( петнадесет процента).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30199000, 30192113, 30199230

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пълнители с мастило
Пощенски пликове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена на стоките по приложената към документацията спецификация; тежест: 70
Показател: Предлагана отстъпка от единичната продажна стойност за стоки извън посочените в приложената към документацията спецификация; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0023

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 519411 от 21.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 025-ВДД-020 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
18.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429, гр. Добрич, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, адрес за кореспонденция: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 12, магазин „Office 1 Superstore”, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, E-mail: office1@netplusdb.bg, Факс: 058 603399

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В сроковете съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор