Версия за печат

00484-2012-0008

BG-Костенец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КОСТЕНЕЦ, ул."Иван Вазов"№2, За: инж.Генка Спасова Цветанова, България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Директор на Дирекция „Териториално и селищно устройство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на консултант за упражняване на независим строителен надзор по време на строителството за следните обекти: Обект 1: „Извършване на строително-монтажни работи по реставрация и консервация на крепостта „Траянови врата”” Обект 2: Извършване на строително-монтажни работи по: „Реконструкция на пътен участък за свързване на църквата „Свети Спас” със съществуващия локален път”; „Реконструкция на части от пътен участък, свързващ крепостта „Траянови врата” с пътя Ихтиман – Костенец”; „Туристически информационен център и паркинг, изгледна площадка и екопътеки”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на строителен надзор по време на строителството съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1, от ЗУТ (до въвеждане в експлоатация), в задължителен обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г.; Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж; Проверка включително измерване на количествата и вида на вложени материали и съответствието им с проектните и строителни книжа, изискванията на договора за СМР, и техническите спецификации определени от Възложителя. Контрол за съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; Проверка за наличието на всички документи (сертификати, протоколи от изпитвания и др.) удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите. Строителния надзор ще се осъществяна на следните обекти: Обект 1: „Извършване на строително-монтажни работи по реставрация и консервация на крепостта „Траянови врата”” Обект 2: Извършване на строително-монтажни работи по: „Реконструкция на пътен участък за свързване на църквата „Свети Спас” със съществуващия локален път”; „Реконструкция на части от пътен участък, свързващ крепостта „Траянови врата” с пътя Ихтиман – Костенец”; „Туристически информационен център и паркинг, изгледна площадка и екопътеки”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 513158 от 11.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG161PO001/3.1-03/2010/03 / Обособена позиция №:12 / Заглавие:„Строителен надзор по време на строителството"
V.1) Дата на сключване договора
18.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение „Траяна” ДЗЗД, бул.”Патриарх Евтимий” №1, ет.1, ап.1, България 1142, гр.София, Тел.: 02 9807303

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането e осигурено с Договор № BG161PO001/3.1-03/2010/034 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. , Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.1 „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции” Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекто-договора: Предвижда се плащанията по договора да бъдат: 1. Авансово плащане в размер на 20% от стойността на договора, 2. Междинни плащания в размер на: 1) 25% след подписване констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и подписване на протокол обр. 15 за обект 1 „Извършване на строително-монтажни работи по реставрация и консервация на крепостта „Траянови врата и 2) 25% след подписване констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и подписване на протокол обр. 15 за обект 2: Извършване на строително-монтажни работи по: „Реконструкция на пътен участък за свързване на църквата „Свети Спас” със съществуващия локален път”; „Реконструкция на части от пътен участък, свързващ крепостта „Траянови врата” с пътя Ихтиман – Костенец”; „Туристически информационен център и паркинг, изгледна площадка и екопътеки”; 3. Окончателно плащане в размер на 30% от стойността на договора след подписването на протокол за установяване годността за ползване на строежа (акт обр. 16) и за двата обекта, но не по- късно от крайния срок на договора за безвъзмездна финансова помощ.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор