Версия за печат

00530-2012-0157

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Калин Костадинов - гл. експерт в дирекция "Логистика" към ЦУ на НАП, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на обществената поръчка включва техническо обслужване и ремонт на 20 (двадесет) броя служебни автомобили, разпределени по обособени позиции както следва: - oбособена позиция № 1 включва 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус, предоставени на ЦУ на НАП; - oбособена позиция № 2 включва 2 бр. автомобили, предоставени на ТД на НАП ГДО; - oбособена позиция № 3 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Банкя; - обособена позиция № 4 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Боровец.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на обществената поръчка включва техническо обслужване и ремонт на 20 (двадесет) броя служебни автомобили, разпределени по обособени позиции както следва: - oбособена позиция № 1 включва 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус, предоставени на ЦУ на НАП; - oбособена позиция № 2 включва 2 бр. автомобили, предоставени на ТД на НАП ГДО; - oбособена позиция № 3 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Банкя; - обособена позиция № 4 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Боровец.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска цена на часовата ставка за вложения труд /в лева за час/ по съответната обособена позиция; тежест: 55
Критерий: Обща стойност на резервните части за автомобилите по съответната обособена позиция ; тежест: 45
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 246 - 404706 от 21.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 32 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 66666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 33 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 бр. автомобили: „Волво S 40” и „Форд Фокус”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 7000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 34 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 броя автомобили: „Форд Фокус” и „Понтиак Транспортер”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК: 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 35 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 броя автомобили: ВАЗ 21213 и „Форд Фокус”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК: 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договорите е до 31.12.2014г. от датата на сключването им или до изчерпване на максимално допустимата стойност по всеки договор в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност по договор № 32/17.04.2013г. е в размер до 66666.67лв. без ДДС. Максимално допустимата стойност по договор № 33/17.04.2013г. е в размер до 7000лв. без ДДС. Максимално допустимата стойност по договор № 34/17.04.2013г. е в размер до 5000лв. без ДДС. Максимално допустимата стойност по договор № 35/17.04.2013г. е в размер до 5000лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1083, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2013 г.