ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Калин Костадинов - гл. експерт в дирекция "Логистика" към ЦУ на НАП, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на
възлагащия орган: www.nra.bg.
Адрес на профила на
купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.
I.2)
Вид на възлагащия орган
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
I.3)
Основна дейност
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
„Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на обществената поръчка включва техническо обслужване и ремонт на 20 (двадесет) броя служебни автомобили, разпределени по обособени позиции както следва: - oбособена позиция № 1 включва 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус, предоставени на ЦУ на НАП; - oбособена позиция № 2 включва 2 бр. автомобили, предоставени на ТД на НАП ГДО; - oбособена позиция № 3 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Банкя; - обособена позиция № 4 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Боровец.
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
(01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на обществената поръчка включва техническо обслужване и ремонт на 20 (двадесет) броя служебни автомобили, разпределени по обособени позиции както следва: - oбособена позиция № 1 включва 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус, предоставени на ЦУ на НАП; - oбособена позиция № 2 включва 2 бр. автомобили, предоставени на ТД на НАП ГДО; - oбособена позиция № 3 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Банкя; - обособена позиция № 4 включва 2 бр. автомобили, предоставени на УЦ на НАП Боровец.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000, 50114000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска цена на часовата ставка за вложения труд /в лева за час/ по съответната обособена позиция; тежест: 55
Критерий: Обща стойност на резервните части за автомобилите по съответната обособена позиция ; тежест: 45
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Обявление за
предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2012/S 43 -
070265 от
02.03.2012 г.
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2012/S
246 -
404706 от
21.12.2012 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 32 / Обособена
позиция №: 1 / Заглавие на
обособената позиция: "Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 13 бр. автомобили и 1 бр. автобус.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 66666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: 33 / Обособена
позиция №: 2 / Заглавие на
обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 бр. автомобили: „Волво S 40” и „Форд Фокус”.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 7000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: 34 / Обособена
позиция №: 3 / Заглавие на
обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 броя автомобили: „Форд Фокус” и „Понтиак Транспортер”.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК: 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: 35 / Обособена
позиция №: 4 / Заглавие на
обособената позиция: „Техническо обслужване на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”. Предметът на договора включва техническо обслужване и ремонт на 2 броя автомобили: ВАЗ 21213 и „Форд Фокус”.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Ади 95 - България" ЕООД, ЕИК: 130039582, бул. "Обиколна" 60, България 1632, София, Тел.: 02 9201879, E-mail: adi95bg@abv.bg, Факс: 02 9290565
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.2)
Допълнителна информация
Срокът за изпълнение на договорите е до 31.12.2014г. от датата на сключването им или до изчерпване на максимално допустимата стойност по всеки договор в рамките на този срок.
Максимално допустимата стойност по договор № 32/17.04.2013г. е в размер до 66666.67лв. без ДДС.
Максимално допустимата стойност по договор № 33/17.04.2013г. е в размер до 7000лв. без ДДС.
Максимално допустимата стойност по договор № 34/17.04.2013г. е в размер до 5000лв. без ДДС.
Максимално допустимата стойност по договор № 35/17.04.2013г. е в размер до 5000лв. без ДДС.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1083, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление