Версия за печат

00165-2013-0008

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р01-78 от 24.04.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - главен експерт, дирекция ИКТ; Шенай Мюмюн - главен експерт, дирекция ИКТ, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217600; 02 9217642, E-mail: Ph.ivanov@mon.bg, Факс: 02 9217658

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: mon.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ЛИЦЕНЗИРАНЕ АБОНАМЕНТНО ПРАВО НА ПОЛЗВАНЕ НА СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ НА MICROSOFT ЗА НУЖДИТЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ” (по две обособени позиции)

II.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка е свързана с лицензиране абонаментно право на ползване на софтуерни продукти на Microsoft от институциите и организациите от сферата на образованието и науката – училища, детски градини, обслужващи звена от системата на училищното образование, висши училища и научни институти. Софтуерните продукти са предназначени за задоволяване на стандартизирани нужди от софтуерни продукти на Microsoft. В рамките на национално лицензионно споразумение, което от 2000 година периодично се сключва с оторизиран дистрибутор за системата на образованието на Microsoft, всички компютърни системи в организации от сферата на образованието и науката са оборудвани с този софтуер. В допълнение учителите, преподавателите, служителите и научните работници имат право да използват определен софтуер за работа от вкъщи на домашните си компютри. Задоволяването на специфични нужди от софтуерни продукти на Microsoft на бенефициентите по настоящата обществена поръчка е извън обхвата й и следва да бъде адресирано с конкретни обществени поръчки в рамките на бюджетите на отделните организации. При възникване на допълнителни нужди от лицензиране на включени в настоящата обществена поръчка софтуерни продукти от страна на легитимните бенефициенти по настоящата обществена поръчка, те да имат право да закупуват тези продукти от собствения си бюджет на единичните цени, договорени по настоящата обществена поръчка в рамките на целия и срок на действие. Настоящата обществена поръчка е предоставяне на абонаментно право на ползване на софтуерни продукти на Microsoft, както следва: • предоставяне възможност за ползване на новоизлезли версии на пазара за срока на действието си, а именно от подписване на договора с определения за изпълнител участник до 31.01.2016; • предоставяне възможност за запазване цените на софтуерните продукти за целия срок на договора, независимо от актуализацията им на пазара; • гарантиране правото на използване на всяка по-ниска версия на софтуерните продукти, ако хардуерът не позволява преминаването на нова версия; • разсрочено плащане на правото на ползване на 3 (три) годишни вноски; • предоставяне възможността при възникване на допълнителни нужди от лицензиране на включени в настоящата обществена поръчка софтуерни продукти от страна на легитимните бенефициенти по настоящата обществена поръчка, те да закупуват тези продукти от собствения си бюджет на единичните цени, договорени по настоящата обществената поръчка в рамките на целия и срок на действие.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Р01-34 от 13.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-523642
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 34 - 53789 от 16.02.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 165-2013-8
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

523642

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 2 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
01/04/2013 17:30
Да се чете:
13/05/2013 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на описателен диалог) Срок за получаване на искания за документи или достъп до документи

Вместо:
22/03/2013 17:00
Да се чете:
03/05/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите

Вместо:
02/04/2013 11:00
Да се чете:
14/05/2013 11:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

24.04.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Красимир Георгиев Вълчев
Длъжност: Главен секретар на Министерството на образованието, младежта и науката