Версия за печат

02718-2013-0079

BG-Велинград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800244

Южноцентрално ДП, ТП Държавно ловно стопанство Чепино", кв."Индустриален", п.к.№15, За: Катя Колева-Дузова - юрисконсулт, Р.България 4600, Велинград, Тел.: 0359 51836, E-mail: dlschepino@ucdp-smolian.com, Факс: 0359 51836

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://dlschepino.ucdp-smolian.com/.

Електронен достъп до информация: http://dlschepino.ucdp-smolian.com/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности, свързани с охрана и управление на държавни горски територии, ловно стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДЛС"Чепино".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на ТП ДЛС"Чепино" - гр.Велинград, кв."Индустриален"
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДЛС"Чепино".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197630, 30125100, 30192000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане
Касети с тонер
Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
16000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 019 - 028378 от 26.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 25 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе"№139, Р.България 1000, София, Тел.: 0359 51836

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следв. от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ТП Държавно ловно стопанство "Чепино", кв."Индустриален", п.к.№15, Р.България 4600, Велинград, Тел.: 0359 51836, E-mail: dlschepino@ucdp-smolian.com, Факс: 0359 51836

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2013 г.