Версия за печат

00267-2012-0079

BG-Пловдив: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, За: Мая Ирикова - ст. инспектор отдел "Образование и развитие"; Елена Кинаева - гл. юрисконсулт, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 628941, E-mail: m_irikova@plovdiv.bg, Факс: 032 632781

Място/места за контакт: Отдел "Образование и развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Кетъринг и кафе паузи” в изпълнение на проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в сферата на образованието в общинска администрация Пловдив”, одобрен за финансиране по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ / регистрационен номер на договора 12-21-4/ 13.07.2011г./ по ОП „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/10/2.1-04

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Кетъринг и кафе паузи” в изпълнение на проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в сферата на образованието в общинска администрация Пловдив”, одобрен за финансиране по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ / регистрационен номер на договора 12-21-4/ 13.07.2011г./ по ОП „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/10/2.1-04

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2075 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на заявка от Възложителя; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 514711 от 19.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13ДГ451 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Кетъринг и кафе паузи” в изпълнение на проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в сферата на образованието в общинска администрация Пловдив”, одобрен за финансиране по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ / регистрационен номер на договора 12-21-4/ 13.07.2011г./ по ОП „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/10/2.1-04
V.1) Дата на сключване договора
17.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Таксидо Ентертеймънт” ЕООД, ЕИК 201154268, гр. Пловдив, р-н "Южен", ул. „Ст. Стамболов” № 12, ет.4, България 4000, Пловдив, Тел.: 0889 240179, E-mail: office@tuxedocatering.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2075 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2075 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в сферата на образованието в общинска администрация Пловдив”, одобрен за финансиране по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ / регистрационен номер на договора 12-21-4/ 13.07.2011г./ по ОП „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/10/2.1-04

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор