Версия за печат

00270-2012-0030

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. „Дондуков” № 1, За: Антоанета Барес, Рая Гутуранова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402666; 03592 9402040, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Координация по въпросите на ЕС"; Дирекция "Административно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.government.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.government.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Усъвършенствана координация и системи за мониторинг при изпълнение на задълженията, произтичащи от членството в Европейския съюз”, реализиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), изпълняван от администрацията на Министерския съвет

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р. България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Усъвършенствана координация и системи за мониторинг при изпълнение на задълженията, произтичащи от членството в Европейския съюз”, реализиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), изпълняван от администрацията на Министерския съвет

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

02.17-177

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 201 - 330920 от 18.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-77 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Усъвършенствана координация и системи за мониторинг при изпълнение на задълженията, произтичащи от членството в Европейския съюз”, реализиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), изпълняван от адм
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ГРАНТ ТОРНТОН" ООД, бул. "Черни връх" 26, България 1000, София, Тел.: 03592 9405500, E-mail: mapostolov@gtbulgaria.com, Факс: 0359980 4824

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка е в изпълнение на проект: „Усъвършенствана координация и системи за мониторинг при изпълнение на задълженията, произтичащи от членството в Европейския съюз”, реализиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, бюджетна линия: BG051PO002/11/1.3-06, съгласно договор с рег. номер: 11-13-20/23.08.2012 г., сключен между Министерството на финансите и администрацията на Министерския съвет

VI.2) Допълнителна информация

Обявлението е одобрено със Заповед ФС-201/ 15.10.2012 г. на главния секретар на Министерския съвет. Пълен достъп до документацията е наличен на интернет адреса на възложителя в профил на купувача. Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.government.bg – раздел „Обществени поръчки и профил на купувача”. Разяснения на възложителя по документацията за участие ще се публикуват само на посочения интернет адрес. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикува само на посочения интернет адрес. Сроковете са съкратени съгласно чл.64 от ЗОП

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2013 г.