Версия за печат

00030-2013-0005

BG-Силистра:

РЕШЕНИЕ

Номер: 584 от 23.04.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" № 33, За: инж. Наталия Юревна и инж. Петър Василев, Република България 7500, Силистра, Тел.: 086 816259, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Звено за управление на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННАТА МРЕЖА И ЧАСТИЧНА РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА ГР. СИЛИСТРА” (ИНЖЕНЕРИНГ), по проект Проект DIR-51011116-43-127 „Изграждане на Районна ПСОВ, гр. Силистра, доизграждане на канализационната мрежа и частична реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Силистра”, по Договор № DIR-51011116-C059 /20. 11. 2012 г. по Оперативна програма „Околна среда”

II.3) Кратко описание на поръчката

Изработка на инвестиционни проекти в работна фаза и изпълнение на строително-монтажни работи за „Доизграждане на канализационната мрежа и частична реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Силистра” - инженерингова услуга за проектиране, строителство, авторски надзор, въвеждане в експлоатация, така както е определено в Описание на предмета на поръчката и в Технически спецификации, в документацията за участие.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71322000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 506 от 11.04.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-536475
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 30-2013-5
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

536475

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

11.04.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписвания в професионални или търговски регистри; точка 1.2

Вместо:

"Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод."

Да се чете:

""Чуждестранните лица представят документа по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП в официален превод, а всички останали документи се представят в превод."

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.2 Икономически и финансови възможности; лява част; т. 1

Вместо:

"1. Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010, 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си"

Да се чете:

"1.Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010, 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държравата, в която участникът е установен."

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписвания в професионални или търговски регистри; точка 1.16

Вместо:

Декларация, че Участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място. Участникът трябва да посети строителната площадка и да се запознае с условията на място и оцени на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на неговата оферта и при възлагане подписването на договора. Задължителното посещение на строителната площадка се организира от Възложителя на 22 април 2013 година, 10,00 часа на адрес: гр. Силистра, ул. „Добрич” 23. В случай на невъзможност за присъствие на посочената дата, се определя и резервна дата: 24 април 2013 година, 10,00 часа, на същия адрес;

Да се чете:

Декларация, че Участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място. Участникът трябва да посети строителната площадка и да се запознае с условията на място и оцени на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на неговата оферта и при възлагане подписването на договора. Задължителното посещение на строителната площадка се организира от Възложителя на 29 май 2013 година, 10,00 часа на адрес: гр. Силистра, ул. „Добрич” 23. В случай на невъзможност за присъствие на посочената дата, се определя и резервна дата: 30 май 2013 година, 10,00 часа, на същия адрес;

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
27/05/2013 17:00
Да се чете:
07/06/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
17/05/2013 17:00
Да се чете:
28/05/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
28/05/2013 13:00
Да се чете:
10/06/2013 13:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписвания в професионални или търговски регистри

Да се чете:

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 /без б. "е"/, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Участниците, чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъдат отстранявани от процедурата на осн. чл.69 от ЗОП.Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс, ще бъдат отстранени

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписвания в професионални или търговски регистри; точка 1.1 Писмо към оферта

Да се чете:

Съгласно образец.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

23.04.2013 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Юлиян Найденов Найденов
Длъжност: Кмет на Община Силистра