Версия за печат

02718-2013-0085

BG-Пазарджик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800049

"Южноцентрално държавно предприятие" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство ''Пазарджик'', гр.Пазарджик, бул."Александър Стамболийски" №50, За: Стефан Мирев - юрисконсулт, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 444099, E-mail: dgspazardjik@ucdp-smolian.com, Факс: 034 444075

Място/места за контакт: ТП Държавно горско стопанство ''Пазарджик''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com.

Електронен достъп до информация: http://dgspazardjik.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Териториално поделение на Южноцентрално ДП град Смолян

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 201619580

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, Административната сграда на бившето ТП ДГС "Пампорово", Република България 4870, к.к.Пампорово, обл.Смолян



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на административното и стопанското обслужване на ТП ДГС „Пазарджик”"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Пазарджик”, адрес: гр. Пазарджик, бул. „Александър Стамболийски” №50
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, компютърни аксесоари и компоненти и магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и брой се съдържа в техническата спецификация от документацията. Доставките ще се извършват франко в административната сграда на ТП ДГС "Пазарджик”, на адрес: гр. Пазарджик, бул. „Александър Стамболийски” № 50. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки. При промяна на потребностите, Възложителят може да коригира количествата и вида на артикулите в номенклатурния списък.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22851000

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Класьори

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 023 - 035633 от 01.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 34 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда" ЕИК:000885099, гр.София, бул.Цариградско шосе 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 97666896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 7000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2013 г.