РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Гр.Свиленград, ОП "Благоустрояване и озеленяване"
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
44114200
Описание:
Изделия от бетон
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
1.вибропресовани бетонови бордюри 80/60/160/500мм-градински - 4000 броя
2.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/500мм -1 000 броя
3.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/1000мм - 4 000 броя
4.вибропресовани бетонови павета "Бехатон" 160/200/50мм - 140 000 броя
5.вибропресовани бетонови тротоарни плочки 30/30/4,5см - 40 000 броя
Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител - гаранция за изпълнение на договора.
Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 1000 лв.
Забележка:
Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата
Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Разплащането ще се извършва по банков път чрез Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”, с банков превод по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 1 (един) месец след представяне на фактура и стокова разписка. Фактурите трябва да отговарят на изискванията на закона за счетоводството:
а/ Фактурата да е представена в оригинал.
б/ Фактурата трябва да съдържа всички необходими реквизити, в съответствие с нормативните изисквания, договора за обществена поръчка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните юридически лица ,представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в официален превод на български език; При участници обединения - документ /договор/, подписан от лицата в обединението, който задължително да бъде нотариално заверен и да включва клаузи, определящи името на обединението, кои са участници в него, коя част от дейносите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума/ трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката;
Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 ,»а»,»б»,»в»,»г» и »д»от ЗОП (Приложение № 3);
Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 3, ал. 2, т. 1 , т.3 и т.4 от ЗОП (Приложение № 4);
Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение №5);
Декларация за ползването на подизпълнители по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП - (Приложение №6);
Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 7);
Ценова оферта (Приложение №8);
Техническо предложение по образец (Приложение №9);
Декларация за приемане условията в проекта на договор- (Приложение №10);
Документ за закупена документация за участие – заверено копие;
Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник;
Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация по образец (Приложение №1), която съдържа информация за оборота от доставка, продажба или производство на: вибропресовани бетонови бордюри, или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", или вибропресовани бетонови тротоарни плочки през последните три финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си и копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три финансови години;
Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници - еквивалентен документ;
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от доставка, продажба или производство на: вибропресовани бетонови бордюри, или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", или вибропресовани бетонови тротоарни плочки общо за последните 3(три) финансово приключили години в размер не по- малък от 375 000 лв;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Декларация - съдържаща Списък на основните договори с подобен предмет (доставка вибропресовани бетонови бордюри и/или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки изпълнени през последните три години.) – (Приложение №2)/, придружена с минимум 3(три) референции/препоръки за добро изпълнение от възложители за посочените в декларацията изпълнени договори. Тези препоръки(референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата/година и място на изпълнение, както и дали договора е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
-Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентен) - обхвата на сертификация да е свързан с производство на строителни материали(вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета "Бехатон"; вибропресовани бетонови тротоарни плочки).
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 3(три) години до датата на подаване на офертата, минимум 3(три) договора за доставка, свързани с предмета на поръчката-доставка вибропресовани бетонови бордюри, и/или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки.
Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентeн) - обхвата на сертификация да е свързан с производство на строителни материали(вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета "Бехатон"; вибропресовани бетонови тротоарни плочки);
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.05.2013 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да се закупи по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА –Свиленград, като предварително се вземе талон от стая 308 на ОбА, и се заплати на касата(касата в ОбА е с работно време от 8:30 часа до 16:00 часа) на информационен център в Общинска администрация – Свиленград, след което документацията се получава от стая 302 най-късно до 20.05.2013 г. Стойност на документацията - 4.80 с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2013 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.05.2013 г. Час: 10:30
Място
Малката заседателна зала на Общинска администрация, ет.2 гр. Свиленград.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
На основание чл. 64 от ЗОП се намаляват сроковете, тъй като обявлението е изпратено по електронен път.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ