Версия за печат

00040-2013-0027

BG-Свиленград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, За: Магдалена Йосифова, Грозденка Дюлгерова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74351; 0379 74308, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 209, стая 308

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, стая 302, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Гр.Свиленград, ОП "Благоустрояване и озеленяване"
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44114200

Описание:

Изделия от бетон

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.вибропресовани бетонови бордюри 80/60/160/500мм-градински - 4000 броя 2.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/500мм -1 000 броя 3.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/1000мм - 4 000 броя 4.вибропресовани бетонови павета "Бехатон" 160/200/50мм - 140 000 броя 5.вибропресовани бетонови тротоарни плочки 30/30/4,5см - 40 000 броя

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител - гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 1000 лв. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път чрез Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”, с банков превод по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 1 (един) месец след представяне на фактура и стокова разписка. Фактурите трябва да отговарят на изискванията на закона за счетоводството: а/ Фактурата да е представена в оригинал. б/ Фактурата трябва да съдържа всички необходими реквизити, в съответствие с нормативните изисквания, договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните юридически лица ,представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в официален превод на български език; При участници обединения - документ /договор/, подписан от лицата в обединението, който задължително да бъде нотариално заверен и да включва клаузи, определящи името на обединението, кои са участници в него, коя част от дейносите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума/ трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 ,»а»,»б»,»в»,»г» и »д»от ЗОП (Приложение № 3); Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 3, ал. 2, т. 1 , т.3 и т.4 от ЗОП (Приложение № 4); Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение №5); Декларация за ползването на подизпълнители по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП - (Приложение №6); Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 7); Ценова оферта (Приложение №8); Техническо предложение по образец (Приложение №9); Декларация за приемане условията в проекта на договор- (Приложение №10); Документ за закупена документация за участие – заверено копие; Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация по образец (Приложение №1), която съдържа информация за оборота от доставка, продажба или производство на: вибропресовани бетонови бордюри, или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", или вибропресовани бетонови тротоарни плочки през последните три финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си и копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три финансови години; Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници - еквивалентен документ;
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от доставка, продажба или производство на: вибропресовани бетонови бордюри, или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", или вибропресовани бетонови тротоарни плочки общо за последните 3(три) финансово приключили години в размер не по- малък от 375 000 лв;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Декларация - съдържаща Списък на основните договори с подобен предмет (доставка вибропресовани бетонови бордюри и/или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки изпълнени през последните три години.) – (Приложение №2)/, придружена с минимум 3(три) референции/препоръки за добро изпълнение от възложители за посочените в декларацията изпълнени договори. Тези препоръки(референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата/година и място на изпълнение, както и дали договора е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; -Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентен) - обхвата на сертификация да е свързан с производство на строителни материали(вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета "Бехатон"; вибропресовани бетонови тротоарни плочки).
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 3(три) години до датата на подаване на офертата, минимум 3(три) договора за доставка, свързани с предмета на поръчката-доставка вибропресовани бетонови бордюри, и/или вибропресовани бетонови павета "Бехатон", и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки. Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентeн) - обхвата на сертификация да е свързан с производство на строителни материали(вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета "Бехатон"; вибропресовани бетонови тротоарни плочки);
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.05.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 4.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА –Свиленград, като предварително се вземе талон от стая 308 на ОбА, и се заплати на касата(касата в ОбА е с работно време от 8:30 часа до 16:00 часа) на информационен център в Общинска администрация – Свиленград, след което документацията се получава от стая 302 най-късно до 20.05.2013 г. Стойност на документацията - 4.80 с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.05.2013 г.  Час: 10:30
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация, ет.2 гр. Свиленград.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64 от ЗОП се намаляват сроковете, тъй като обявлението е изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ