Версия за печат

02709-2012-0115

BG-гр. Годеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП Враца ТП Държавно горско стопанство Годеч, пл. "Свобода" №3, За: Тодор Димитров Тодоров, България 2240, гр. Годеч, Тел.: 0729 22391, E-mail: dgsgodech@abv.bg, Факс: 0729 22195

Място/места за контакт: инж. Антон Петров Попов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Годеч през 2013 г., 2014 г. и 2015 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Годеч, пл.Свобода №3
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на обществената поръчка е възлагане доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Годеч през 2013 г. , 2014 г. и 2015 г. с обща приблизителна стойност 21 000 лева без ДДС.Място за изпълнение на доставката: гр.Годеч в административната сграда на ТП ДГС Годеч на пл.”Свобода” №3

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30124000, 30125100, 30192000, 30192700

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер
Принадлежности за офиса
Книжарски стоки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516229 от 04.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № .... / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Годеч през 2013 г. , 2014 г. и 2015 г.
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ВАРИАНТ БГ “ ООД ЕИК 131110346, ул."Слатинска" №бл.№53, вх.Д, ап.90, България 1000, гр. София, Тел.: 0887 660092

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 21000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21000 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава по реда на чл.120 ,чл.121 и 122"и" от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор