Версия за печат

00028-2009-0041

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Димитър Ходжов, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405482, E-mail: DHodzhov@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405482

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mrrb.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): регионално развитие и благоустройство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на МРРБ”, разделена в две обособени позиции, както следва: №1 „Доставка на консумативи за копирна техника за нуждите на МРРБ“ и №2 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на МРРБ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на МРРБ”, разделена в две обособени позиции, както следва: №1 „Доставка на консумативи за копирна техника за нуждите на МРРБ“ и №2 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на МРРБ“

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30192000

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
36707.28 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена отстъпка от каталога; тежест: 20
Показател: Срок на изпълнение на доставките по договора ; тежест: 20
Показател: Цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

06-12-093

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 250 - 360205 от 29.12.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-02-29-180 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на консумативи за копирна техника“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2013 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98“ ООД, ЕИК 121798467, бул. „Христо Смирненски” № 53, РБългария 1164, гр. София, Тел.: 02 070010377, Факс: 02 070010377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 27635.42 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27635.42 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД-02-29-179 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2013 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98“ ООД, ЕИК 121798467, бул. “Христо Смирненски” № 53, Р България 1164, гр. София, Тел.: 02 070010377, Факс: 02 070010377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9071.86 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9071.86 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е сключил 5 броя рамкови споразумения за двете обособени позиции със следните изпълнители: „Перун -ККБ” ЕООД, „Престиж Бизнес” АД, „Роел - 98” ООД, „Ронос” ООД и „Алегро 2000” ООД. При всяка възникнала нужда от доставка на посочените в предмета артикули, Възложителят кани посочените изпълнители да подадат оферта за необходимите му консумативи и материали.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ