Версия за печат

00530-2012-0151

BG-Пловдив: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, гр.Пловдив, За: Камелия Грудева, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Камелия Грудева, инж. Борянка Дачева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно почистване на административни сгради на ТД на НАП - Пловдив, находящи се в гр. Пловдив.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Услугата ще се предоставя на следните адреси: - гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 - десететажна сграда; - гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 - триетажна сграда; гр. Пловдив, ул. Чернишевски № 3 - партер и 6 (шест) етажа от сградата, от ІІІ етаж до VІІІ етаж включително.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно почистване на административни сгради на ТД на НАП - Пловдив, находящи се в гр. Пловдив.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
192568.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение за откриване на процедурата № РД-44-19/04.12.2012г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 043 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 234 - 385353 от 05.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 27 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Абонаментно почистване на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Бориван" ООД, ЕИК 131476607, р-н Триадица, ж.к. Гоце Делчев, бл.67, ет.6, ап.28, РБългария 1000, София, Тел.: 07 0016600, E-mail: borivan@gmail.com, Факс: 02 9346690

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 239400 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 192568.8 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на договора е 36 месеца, считано от датата на подписването му 12.04.2013г. Посочената в раздел ІІ.2.1. обща стойност е пределна и при неговото изпълнение може да не бъде усвоена цялата.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.04.2013 г.