Версия за печат

02711-2013-0017

BG-Генерал Тошево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно горско стопанство Генерал Тошево при "СИДП" ДП Шумен, ул."Трети март" №42, За: Златан Денчев- ръководител счетоводен отдел, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2105, E-mail: dgs.g_toshevo@dpshumen.bg

Място/места за контакт: инж.Йорданка Тончева Найденова- Стоянова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на резервни части за МПС, мотоциклети, селскостопанска техника и прикачен инвентар , собственост на ТП "Държавно горско стопанство „Генерал Тошево ” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г., съгласно техническа спецификация, с пределна стойност на поръчката в размер на 10000 лева без ДДС”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДГС Генерал Тошево, обл.Добрич, ул."Трети март" №42
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на резервни части за МПС, мотоциклети, селскостопанска техника и прикачен инвентар , собственост на ТП "Държавно горско стопанство „Генерал Тошево ” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г., съгласно техническа спецификация, с пределна стойност на поръчката в размер на 10000 лева без ДДС”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000, 34224200

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Резервни части за други превозни средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана отстъпка от единична продажна цена ; тежест: 70
Показател: Отложен срок на плащане в календарни дни; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 518811 от 17.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 31 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на резервни части
V.1) Дата на сключване договора
18.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Елит кар Добрич" ООД, ЕИК 124624169, бул."Русия" №13, РБългария 9500, Добрич, Тел.: 058 600550

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор