Версия за печат

00696-2013-0021

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на земеделието и храните, Бул. Христо Ботев 55, За: Росица Апостолова, Република България 1040, София, Тел.: 05 98511870, E-mail: RApostolova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: селско, рибно стопанаство и хранителни продуктиДруго (моля пояснете): селско, рибно стопанаство и хранителни продукти

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддръжка на системата за управление на документооборота „е-Документооборот“ в МЗХ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Поддръжка на системата за управление на документооборота „е-Документооборот“ в МЗХ“. С оглед да се обезпечи безпроблемното функциониране на внедрената в Министерството на земеделието и храните АИС „е- Документооборот“ е необходимо да се предприемат действия за осигуряване на следгаранционна поддръжка. Следгаранционната поддръжка включва: • Предоставяне на всички нови версии на системата; • Предоставяне на актуализирана експлоатационна документация; • Обучение на персонала за работа с новата версия; • Отстраняване на всички открити програмни грешки (ако има такива); • Висококвалифицирана помощ при администриране на системата; • Текущо наблюдение на системата; • Решаване на проблеми от различно естество извън приложния софтуер – напр. възстановяване (инсталация, преинсталация, настройка) работата на системата при проблеми в хардуера, вируси, проблеми в базовия софтуер и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
61380 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00696-2013-0021

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД 51-40 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Поддръжка на системата за управление на документооборота „е-Документооборот“ в МЗХ“
V.1) Дата на сключване договора
18.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Индекс България” ООД, ЕИК 121415869, ж.к „Младост 1, бл. 54, ет.1, Република България 1784, София, Тел.: 02 9743898, E-mail: b@indexbg.bg, Факс: 02 9753681

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 61380 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Съществуващата в МЗХ внедрена АИС „Документооборот” се състои от множество индивидуални лицензии и е авторска разработка на „Индекс-България” ООД. За да се изпълнят изискванията за присъединяването към единната система за обмен на документи в съответствие с изискванията на Наредба за оперативна съвместимост и информационна сигурност към Закона за електронно управление и с цел изпълняване на програмата за ускорено внедряване на електронно правителство е необходимо наличната система АИС „Документооборот” да се усъвършенства от множество елементи в корпоративно решение, отговарящо на изискванията към включването им в централизираните системи на електронното правителство по един канал. Във тази връзка беше сключен договор № РД51-25/01.03.2012 г. между Министерството на земеделието и храните и „Индекс-България” ООД за надграждане на използваната в МЗХ АИС „Документооборот” до уеб-базирана версия „е- Документооборот“. Съгласно ал. 1 на чл. 9 от договора на 23.03.2012 г. беше подписан приемо-предавателен протокол за внедряване на системата в експлоатация, а съгласно ал. 2 на чл. 9, изпълнителя осъществява гаранционна поддръжка на системата за период от 1/една/ година, считана от датата на подписване на този протокол. Тъй като тази поддръжка изтича на 22.03.2013 г. и за да се обезпечи безпроблемното функциониране на АИС „е- Документооборот“ е необходимо да се предприемат действия за осигуряване на следгаранционна поддръжка. „Индекс-България” ООД е издала удостоверение № 152/01.03.2012 г., с което дава права за ползване на АИС „е-Документооборот“ на неограничен брой работни места в МЗХ и с което удостоверява, че притежава пълните авторски права върху софтуерния продукт.