Версия за печат

01158-2013-0012

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" Nо 69, За: Наташа Ценева - директор дирекция "ИА", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция "Инфраструктура и акватория"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни драгажни работи за обект: "Извършване на драгажни работи за оформяне входа към пристанищни терминали Русе – Изток и Русе – Запад до кота +9.00 по БС".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Пристанище Русе - Запад
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата поръчка е за възлагане на допълнителни драгажни работи за обект: „Извършване на драгажни работи за оформяне входа към пристанищни терминали Русе –изток и Русе-запад до кота +9,00 по БС”. Допълнителните драгажни работи са в акваторията на пристанищен терминал Русе - Запад, количеството на които е 21 150 куб.м. Изпълнението на поръчката обхваща следните дейности: допълнително драгиране на посоченото количество наносни почви от дъното на указаната в техническото задание полоса на пристанищен терминал Русе - Запад за постигане на проектната дълбочина в полосата с широчина 48 м на входа и 110 м пред корабните места, с цел осигуряване условия за безпрепятствено преминаване на корабите пред входа на лимана и за безопасно маневриране пред 19 корабно място, направа на екзекутивна хидрографска снимка след приключване на драгажните работи. Депото за издрагираната маса, вкл. координати се определя от ИА "Проучване и поддържане на р. Дунав". Приключването на изпълнението на обекта се удостоверява с промери и двустранен приемно-предавателен протокол със заключение, удостоверяващо качеството и обема на действително извършените видове работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45245000

Описание:

Работи по драгиране и изпомпване при водопречиствателни съоръжения

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
238730.62 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 499816 от 17.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 28 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителни драгажни работи за обект: Драгажни работи за оформяне входа към пристанищни терминали Русе – Изток и Русе – Запад до кота +9.00 по БС
V.1.1) Дата на сключване договора
11.04.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.04.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Строителен и технически флот" АД, ЕИК 103328302, ул. „Дунав” No 5, вх. 5, Република България 9005, Варна, Тел.: 052 602472, E-mail: stf.ad.varna@gmail.com, Факс: 052 602470

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 238730.62 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

В проведената открита процедура с предмет: „Извършване на драгажни работи за оформяне входа към пристанищни терминали Русе –изток и Русе-запад до кота +9,00 по БС”, приключила със сключване на договор с избрания изпълнител „Строителен и технически флот” АД, заложените количества на изкопно-драгажна маса за оформяне входа към пристанищен терминал Русе-Запад са с обем 11 550 м3. Този обем е определен въз основа хидрографска снимка от 02-03.11.2010 г. на ДП „Пристанищна инфраструктура” – Териториално поделение „Пристанище Варна”. Затлачването и отлагане на наноси е процес, който зависи от много фактори, като ниво на реката, скорост на течение и др. и за различните участъци от бреговете на р. Дунав влиянието е различно. Това води до динамично изменение на хидрогеоложките параметри на дъното и от практиката по провеждане на такива поръчки е установено, че винаги има разлика между предварително определените и заложени в договорите количества за драгиране и действително изпълнените такива. Поради това, въз основа на очакванията за появата на такива разлики, с чл. 5 от Договор № 130/18.12.2012 г. за изпълнение на обект: „Извършване на драгажни работи за оформяне входа към пристанищни терминали Русе –изток и Русе-запад до кота +9,00 по БС” е създадена възможност за изпълнение и заплащане на непредвидени работи на стойност до 10% от общата стойност на договора. Въпреки това, след направените предрагажни промери, които са в изпълнение на поставеното в техническото задание изискване е устоновено, че количествата, които следва да бъдат издрагирани за постигане на зададената проекта кота на дъното на акваторията пред входа на лимана и КМ 19 на пристанищен терминал Русе-Запад, са с обем 32 700 м3. Този обем е с 21 150 м3 над предварително договореното количество. Появата на такава голяма разлика между предварително определените и договорени количества и тези определени непосредсвено преди започване на работата е в резултат от непредвидени обстоятелства, които през последните години се характеризират с динамични промени в хидроложките условия на р. Дунав. Получените аномалии, изразяващи се в резки изменения на водните нива на р. Дунав от крайно ниски до опасно високи са една от причините за засилените процеси на затлачване по дунавските пристанища. Неотложната необходимост от изпълнение на установените с предрагажните промери непредвидени в Договор № 130/18.12.2012 г. количества на изкопно-драгажна маса с обем 21 150 м3 се обосновава от изискванията за осигуряване на необходимите условия за безпрепятствено преминаване на корабите пред входа на лимана на пристанищен терминал Русе-запад и за безопасно маневриране пред КМ 19, които да отговарят на изискванията на Дунавската комисия и Правилника за плаване в Българския участък на р. Дунав. Изпълнението на допълнително установените количества за драгиране не може технически да се раздели от предмета на основния договор № 130/18.12.2012 г., сключен със "СТФ" АД, без значителни затруднения за възложителя. Също така стойността на допълнително възлаганите драгажни работи не е повече от 50 на сто стойността на основната поръчка.