Версия за печат

00267-2013-0044

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" № 1, За: арх. Невена Балчева - директор дирекция "Устройство на територията", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656475, Факс: 032 656425

Място/места за контакт: дирекция "Устройство на територията"

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. "Централен" № 1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Изготвяне на ПУП - ПР, план за регулация, ПУП - ПЗ, план за застрояване, и специфични правила и нормативи за територии по чл.13 от ЗУТ - Централна градска част - гр. Пловдив"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Изготвяне на ПУП - ПР, план за регулация, ПУП - ПЗ, план за застрояване, и специфични правила и нормативи за територии по чл.13 от ЗУТ - Централна градска част - гр. Пловдив"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на поръчката е до 125000,00 лв. без ДДС, съответно - до 150000,00 лв. с вкл. ДДС. Така обявената стойност е лимитна.

Стойност, без да се включва ДДС
125000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

240

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена по банковата сметка на община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ IBAN:BG57IORT73753302000003,BIC:IORTBGSF, или 2.Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът й на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие - 1000,00 /хиляда/ лв.; Б/ Гаранция за изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносителн на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са предстояли при Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява от бюджета на община Пловдив. Плащанията по договора за изпълнение на обществената поръчка ще се извършват по следния начин: А/Авансово плащане - 10 % /десет процента/ от общата цена за изпълнение на поръчката, платими в срок до 15 /петнадесет/ работни дни след подписване на договора и представяне на надлежно оформени счетоводни документи; Б/Междинно плащане - 10 % /десет процента/ от общата цена за изпълнение на поръчката, платими в срок до 15 /петнадесет/ работни дни след приемане от ЕСУТ при община Пловдив на Предварителен проект – първи етап и представяне на надлежно оформени счетоводни документи; В/ Междинно плащане - 30 % /тридесет процента/ от общата цена за изпълнение на поръчката, платими в срок до 15 /петнадесет/ работни дни след приемане от ЕСУТ при община Пловдив на Предварителен проект – втори етап и представяне на надлежно оформени счетоводни документи; Г/ Окончателно плащане – 50 % /петдесет процента/ от общата ценаза изпълнение на поръчката, платими в срок до 15 /петнадесет/ работни дни разглеждане на изготвения Окончателен проект от ЕСУТ при община Пловдив и отразяване на възраженията съгласно чл.128, ал.5 от ЗУТ и представяне на надлежно оформени счетоводни документи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Общата стойност за изпълнение на поръчката не може да надвишава 150000,00 /сто и петдесет хиляди/ лв. с вкл. ДДС, в т.ч.: - за изготвяне на предварителен проект - не повече от 75000,00 /седемдесет и пет хиляди/ лв. с вкл. ДДС; - за изготвяне на окончателен проект - не повече от 75000,00 /седемдесет и пет хиляди/ лв. с вкл. ДДС; 2.Срокът за изпълнение предмета на поръчката не може да бъде повече от 240 /двеста и четиридесет/ календарни дни, в т.ч.: - за изготвяне на предварителен проект на два етапа - не повече от 150 /сто и петдесет/ календарни дни общо за етапите; - за изготвяне на окончателен проект - не повече от 90 /деветдесет/ календарни дни; 3.Наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4, т.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от настоящата процедура. 4.Участниците следва да привлекат в проектантския си колектив най-малко следните отговорни лица: -ръководител екип - архитект с най-малко 10 /десет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -архитект с най-малко 5 /пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер-комуникатор - с най-малко 5 /пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер-геодезист - с най-малок 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер ВиК - с най-малко 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер Електро - с най-малко 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -ландшафтен архитект - с най-малко 3 /три/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове. * Участниците могат да привличат в проектантските си колективи и други специалисти извън гореизброените по свое усмотрение; **Под "опит в устройственото планиране" възложителят има предвид изброените отговорни лица да са изготвяли най-малко два обекта от сходен вид, а именно: проекти за части от населени места в обхват повече от 3/три/квартала в средни, големи и много големи градове; ***В случай, че участниците не отговарят на някое от посочените условия, това ще доведе до тяхното отстраняване от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2.При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3.Документ за регистрация по ЗДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника; ако участникът няма регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация в свободен текст за това обстоятелство; 4.Документ за внесена гаранция за участие; 5.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50,ал.1 от ЗОП: - копия от валидна полица за индивидуална /лична/ застраховка по чл.171 от ЗУТ - за всички членове на проектантския колектив на участниците; 6.Доказателства за технически възможности и квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП: а) списък на лицата, предложени за изпълнение на поръчката; б)документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, и на лицата, предложени за изпълнение на поръчката (копия от трудови и осигурителни книжки;декларации-свободен текст за изпълнени обекти, референции от предишни възложители, копия от изпълнени договори, копия от изпълнени проекти); 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 ал.2,т.2, 2а и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3 и ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП; 9.Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, в случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители; 10.Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, когато участникът предвижда участие на подизпълнители; 11. Декларация за ангажираност на членовете на проектантския колектив; 12.Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 13.Срок за изпълнение на поръчката; 14.Предлагана цена; 15.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участникът предвижда да привлече подизпълнители, документите по т.1, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 16, се представят за всеки от тях. Когато участникът е юридическо лице, документите по т.8 се подават само от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1, 7, 8,11, 15, 16 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по т.5 и т.6 се представят само за тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по см. на чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.1 се представят в официален превод, а документите по т. 5, 6, 7, 8, 11, 15, 16, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

копия от индивидуални полици за застраховка професионална отговорност на всички лица, включени в проектантския колектив на участника

Изисквано минимално/ни ниво/а:

представените полици да бъдат валидни за срока на изпълнение на поръчката

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.списък на членовете на проектантския колектив, включително лицата, отговорни за изпълнение предмета на поръчката; 2.документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на всички членове на проектантския колектив; 3.документи, доказващи придобития опит за всички членове на проектантския колектив: копия от трудови и осигурителни книжки;декларации-свободен текст за изпълнени обекти, референции от предишни възложители, копия от изпълнени договори, копия от изпълнени проекти; 4.копия от удостоверения за пълна проектантска правоспособност на всички членове на проектантския колектив.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да привлекат в проектантския си колектив най-малко следните отговорни лица: -ръководител екип - архитект с най-малко 10 /десет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -архитект с най-малко 5 /пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер-комуникатор - с най-малко 5 /пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер-геодезист - с най-малок 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер ВиК - с най-малко 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -инженер Електро - с най-малко 5/пет/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове; -ландшафтен архитект - с най-малко 3 /три/ години професионален опит в областта на устройственото планиране в проектиране на градски части над 3/три/ квартала в средни, големи и много големи градове. * Участниците могат да привличат в проектантските си колективи и други специалисти извън гореизброените по свое усмотрение; **Под "опит в устройственото планиране" възложителят има предвид изброените отговорни лица да са изготвяли най-малко два обекта от сходен вид, а именно: проекти за части от населени места в обхват повече от 3/три/квартала в средни, големи и много големи градове; ***В случай, че участниците не отговарят на някое от посочените условия, това ще доведе до тяхното отстраняване от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Съгласно ЗУТ и ЗКАИИП

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническо предложение; тежест: 45
Показател: срок; тежест: 20
Показател: цена; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.05.2013 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.05.2013 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2013 г.  Час: 13:00
Място

Община Пловдив, пл. "Централен" №1, ет.12, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и извършване на действията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с разпоредбите на чл.64, ал.3 от ЗОП настоящото обявление се изпраща по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до цялата документация за участие в процедурата на следния интернет-адрес:www.plovdiv.bg/раздел Профил на купувача/подраздел Обществени поръчки. Възложителят публикува на същия интернет-адрес и дата, час и място на отваряне и оповестяване на ценовите предложения, както и всички отговори на запитвания и съобщения до участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице при наличие на условията на чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ