Версия за печат

00827-2012-0004

BG-гр.Кула: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кула, ул. "Възраждане" №38, За: инж.Илинка Вълчева Найденова, България 3800, гр.Кула, Тел.: 0938 32227, E-mail: Obshtinakula@abv.bg, Факс: 0938 32225

Място/места за контакт: инж.Илинка Вълчева Найденова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina-kula.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina-kula.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на административна сграда с център за временно изложение с туристическа цел и места за отдих и развлечение”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Кула
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ремонт на административна сграда с център за временно изложение с туристическа цел и места за отдих и развлечение, разположена в УПИ ХІІІ-724, кв.87 по плана на гр.Кула. Поръчката включва: Предвижда се ремонт на покрива, ремонт на сутеренния етаж с обособяване на котелно и стая на огняра със собствен санитарен възел, ремонт на първия и втория етаж на сградата с обособяването на изложбени зали и стаи за почивка на гостите, ремонт на ел.инсталацията, ВиК системата, направа на отоплително и вентилационна система, направа на рампа, ново стълбище, външно евакуационно стълбище, вертикална планировка и паркинг, оборудване и обзавеждане на административната сграда.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
273323.09 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Качество на Работен план за организация и изпълнение на строителството; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 514939 от 20.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПРСР313-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Ремонт на административна сграда с център за временно изложение с туристическа цел и места за отдих и развлечение”
V.1) Дата на сключване договора
11.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Тодор Ванков” ЕООД, ЕИК: 105014389, град Видин, ул.„Баба Вида” №25, ап.17, България 3700, град Видин, Тел.: 094 600511, E-mail: todor_vankov@abv.bg, Факс: 094 600511

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 382152 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 273323.09 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът се финансира съгласно Договор №05/322/00056/24.08.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности" от ПРСР за периода 2007 - 2013 , подкрепена от ЕЗФРСР.

VI.2) Допълнителна информация

Забележка: В Раздел V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката е посочена датата на решението за избор на изпълнител.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор