Версия за печат

00753-2013-0001

BG-Свищов: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул."Цанко церковски" № 2, За: Енвер Юсниев - Координатор 1 на проекта, Р България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68130, E-mail: eyusniev@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svishtov.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svishtov.bg/orders.php?y=2012.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнители за доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане, и изработване, доставка и монтаж на информационни табели за обект: "Нове - сърцето на легиона. Социализация и еспониране на римски военен лагер и късноантичен град Нове - І етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Свищов
Код NUTS: BG32
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработване, доставка и монтаж на информационни табели, както следва: Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявани чрез покупка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е: „Избор на изпълнители за доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане за обект: "Нове - сърцето на легиона. Социализация и еспониране на римски военен лагер и късноантичен град Нове - І етап ” . Предметът на обществената поръчка е разделен в две самостоятелно обособени позиции: - І обособена позиция „Доставка на информационни табели”, в т.ч.: • изработени, доставени и монтирани 7 бр. информационни табели 150/90 см • изработен, доставени и монтирани 34 бр. информационни табели 100/90 см • изработена, доставена и монтирана 1 бр. информационна табела 200/120 см - ІІ обособена позиция „Доставка на стифиращи се столове за зрители и офис обзавеждане ”, в т.ч.: • доставени 280 бр. стафиращи се столове за зрители; • доставен 1 бр. диван тройка • доставен 1 бр. работен плот • доставени 2 бр. работни стола • доставен 1 бр. офис шкаф • доставен 1 бр. стелаж метален • доставени 7 бр. кошчета за отпадъци • доставена 1 бр. закачалка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 39200000, 39100000

Описание:

Рекламни печатни материали
Обзавеждане
Мебелировка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37234 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на изпълнение ; тежест: 25
Показател: Предлагана цена; тежест: 75
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516799 от 08.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 94-Д-256 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изработване, доставка и монтаж на информационни табели.
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БК Дизайн” ЕООД, ЕИК: 200072838, ул.”Китка” No 1, Р България 9644, с. Гурково, област Добрич, община Балчик, Тел.: 088 8942523, E-mail: bkreklama@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11550 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7354 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 94-Д-257 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на стифиращи се столове за зрители и офис обзавеждане
V.1) Дата на сключване договора
12.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Перун ККБ” ЕООД, ЕИК: 101729823, ул. „Д-р Христо Татарчев” No 22, Р България 2700, гр. Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72820 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29880 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на проекта е осигурено по оперативна програма „Регионално развитие”, съфинансирана от от Европейския фонд за Регионално развитие и от Кохезионния фонд за Регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010/012 - ”Нове – сърцето на легиона. Социализация и експониране на римски военен лагер и късноантичен град НОВЕ - І етап”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор