Версия за печат

00283-2013-0008

BG-Банско: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1;, За: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Маркетингови, рекламни дейности и публичност на проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Организиране на рекламна и маркетингова кампания”; Обособена позиция 2: „Осъществяване на мерки за информация и публичност на проекта”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проект „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин” се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: BG161PO001/3.2-02/2011/001; Настоящият проект е разработен в партньорство на общините – Банско, Разлог и Кресна в съответствие с изискванията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”, в рамките на приоритетна ос 3 на ОПРР „Устойчиво развитие на туризма”. Проектът и настоящата обществена поръчка акцентират върху развитието на нов туристически продукт по екологичен и икономически устойчив начин и по-пълно и по-равномерно използване на туристическия потенциал на този регион. Целта е да се допринесе за икономическото разнообразяване и да се осигурят възможности за устойчив растеж на региона, както и на национално ниво. В резултат ще се увеличи броя на посетителите и продължителността на техния престой, ще се подобри сезонното и териториално разпределение на туризма, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг. С това проектът ще допринесе за реализиране на Специфичната цел на операция 3.2. Предлага се специфичен продукт за привличане на нови пазарни сегменти, за да се използва потенциалното търсене на туризъм на вътрешния пазар. По този начин разработването и популяризирането на продукта ще отрази специфичните регионални особености и ще създде пазарни възможности за по-устойчиво развитие на туризма на регионално ниво, както и ще допълни националната маркетингова стратегия и дейности по операция 3.3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Маркетингови, рекламни дейности и публичност на проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Организиране на рекламна и маркетингова кампания”; Обособена позиция 2: „Осъществяване на мерки за информация и публичност на проекта”.

Прогнозна стойност без ДДС
235300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

16.09.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът следва да представи с офертата и оригинал или заверено копие на документ за внесена/учредена гаранция за участие (без ДДС!) в размер на:За об.п.1: 2000.00 лв.;За об.п.2: 30.00 лв.; Гаранцията може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 16.1 или по образец на банката, която я издава при условие, че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране, по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка:„Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП, за услуга с рег. № ..... (посочва се номера под който е регистрирана обществената поръчка в регистъра на Агенцията за обществени поръчки - http://aop.bg), об. позиция... (участника посочва номера на обособената позиция за която заплаща гаранцията за участие).Участника заплаща по отделно гаранция за участие за всяка една об. позиция, за която кандидатства!Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие по реда на чл. 61 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 16.2 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране по сметка на община Банско, IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка:„Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за изпълнение на договор, за услуга по проект с рег. № BG161РО001/3.2-02/2011/001 на ОПРР 2007-2013", об. позиция... (участника посочва номера на обособената позиция за която е избран за изпълнител).Участника заплаща по отделно гаранция за добро изпълнение по всяка обособена позиция, за която е избран за изпълнител!Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато определения за изпълнител участник е обединение, гаранцията за изпълнение на договор, се превежда (издава), след регистрация му по БУЛСТАТ, и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури, както следва: а) Авансово плащане в размер на 30 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на подписване на договора и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. б) Междинно плащане в размер на 40 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната сметка банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след датата на двустранно подписан Приемо – предавателен или констативен протокол за извършена по предмета на договора работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: За обособена позиция 1: След подписване на Приемо – предавателен или констативен протокол, с който двете страни удостоверяват, окончателното изготвяне на продуктите заложени в Дейност (Задача) 2. „Разработване на мултимедийни информационни материали” – съгласно изискванията посочени в Техническата спецификация – Приложение №: 1 към настоящия договор, а именно: 1 (един) представителен филм за дестинация „Пирин”; 3 (три) Рекламни видеоклипа (един имиджов и два продуктови) и 1 (една) Интерактивна презентация; За обособена позиция 2: След подписване на Приемо – предавателен или констативен протокол, с който двете страни удостоверяват – Организирана и проведена първоначална пресконференция по проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин” – съгласно изискванията посочени в Техническата спецификация – Приложение №: 1 към настоящия договор.. Забележка: Посочените междинни плащания са съотносими към отделните обособени позиции. В окончателния вариант на договора, ще фигурира като текст, тази част от междинното плащане относима към съответната обособена позиция за която е избран Изпълнителя; в). Окончателно плащане в размер на 30 % без ДДС от дължимото възнаграждение по съответната сметка банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след датата на двустранно подписан Приемо – предавателен или констативен протокол за окончателното изпълнение от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на работата възложена с предмета на договора и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение)/респ. в анекс/допълнение към такова, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 4.Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ съгласно изискване на документацията, вкл. и Стратегия за изпълнение на поръчката в плик 2, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: • ПЛИК № 1 „Документи за подбор” : 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи заверено копие на оригинала на учр. акт (споразум.) на обединението или самият оригинал. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят документа за регистрация и удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод. 2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.; 3). Адм. сведения за участника - по обр.; 4). Декл., че участника е запознат с всички условия от значение за изпълнение на поръчката-по обр.; 5). Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по обр.; 6).Декл. за приемане на условията в проекта на договора - по обр.; 7). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т.2 и т.5 от ЗОП; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1, 2а /предл. първо/,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.;8). Документите посочени в Раздел ІІІ, т. 2.2. "Икономически и финансови възможности" - "Изискуеми документи и информация" от настоящето обавление; 9). Документите посочени в Раздел ІІІ, т. 2.3. "Технически възможности" - "Изискуеми документи и информация" от настоящето обявление; 10). Декларация за ангажираност на експерта - по обр.;11).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 12).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.;13).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) за отговорност и разположение - по обр.; 14). Декларация за спазването на изискванията за закрила на заетостта и условията на труд - по обр.; 15).Декларация за нередности - по обр.; 16).Документ за закуп. документация - ориг. или зав. копие; 17).Документ за внесена гаранция за участие – ориг. на вносната бележка/платежния документ или ориг. на банковата гаранц. за участие; 18).Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата ( когато участник не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно док. му за съд. регистр.). Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 отЗОП, както и декларацията по буква „ф” от точка 2.2 на стр.21 от документацията за участие. Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” (Декл. за нередности и Декл. за електронна кореспонденция); Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); •ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”. 19)Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр. и Стратегия на участника за изпълнение на поръчката; ПЛИК № 3 „Предлагана цена”; 20). Ценово предложение - по обр.;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2010 г., 2011 г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите (одобрен и заверен съгласно изискванията на съответното национално законодателство на участника) за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). Ако сроковете за изготвянето на ГФО за 2012г. не са настъпили към момента на подаване на офертата, участникът следва да представи: оборотна ведомост към 31.12.2012г., предварителни (неокончателни) счетоводен баланс и отчет „приходи-разходи” за 2012г. или други подобни съгласно чл. 50, ал. 2 от ЗОП. Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си, от които да е видно общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2010 г., 2011 г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Физическите лица представят заверена от НАП Декларация за доходите на физическото лице за последните 3 години (2010 г.,2011 г. и 2012 г.), а чуждестранните участници - еквивалентен документ в съответствие със законите в страната, в която са установени. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, Образец №9 се попълва веднъж сумарно за цялото обединение, и след това само от онези участниците в обединенито, чрез които обединението доказва общия оборот. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът може да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по следния ред и начин: Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице; Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало;
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са реализирали общ оборот от извършвана дейност за последните 3 финансови години – 2010, 2011 и 2012 (или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си), в размер на не по-малко от: За Обособена позиция 1: 400 000.00 лв. (четиристотин хиляди лева) без ДДС; За Обособена позиция 2: 6 000.00 лв. (шест хиляди лева) без ДДС; В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има оборот от извършена дейност за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в размер не по - малко от 406 000.00 лв. (четиристотин и шест хиляди лева) без ДДС. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за общия оборот се отнася за обединението като цяло. Подизпълнителите са длъжни да представят същите документи, които представя и участника за доказване на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, като посочените минимални изисквания към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката. Примерно ако подизпълнител е с дял 30% участие в поръчката, подизпълнителят следва да докаже реализиран общ оборот от извършена дейност за последните 3 (три) финансови години – 2010, 2011 и 2012 (или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си), стойност не по-малко от: За Обособена позиция 1: 30% * 400 000.00 лв. = 120 000 лв. без ДДС; За Обособена позиция 2: 30% * 6 000.00 лв. = 1 800 лв. без ДДС;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договор/и за услуга/и с предмет, подобен (сходен) на предмета на съответната обособена позиция, изпълнени от участника последните 3 (три) години години назад, считано от момента на подаване на офертата ( в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) с посочени:наименование на съответния договор; стойността; датата на сключване; срок на изпълнение; Възложител/Клиент; телефон и адрес за контакти с Възложител (телефон и адрес за контакти с Възложител се посочват само ако са налични от участника/подизпълнителя) - Образец № 10; 2. Ако участник е обединение, което не е юридическо лице, Образец №10 се попълва веднъж сумарно за цялото обединение, и след това само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет подобен с предмета на съответната обособена позиция. Подизпълнители които са декларирани от основния участник, че ще изпълняват дейности по съответната обособена позиция в поръчката, също представят попълнен Образец №10. Членовете на обединението, които посочват в Образец 10 изпълнени договори, следва да ги докажат със съответните референции от съответните възложители. Подизпълнителите попълнили образец 10, също доказват тези изпълнени договори с референции (препоръки). 2. За Обособена позиция 1: Списък на експертния екип - Образец № 11. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с: относно квалификацията - дипломи, удостоверения за правоспособност, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.; относно професионалния опит - копия от трудова/служебна книжка или трудови договори/заповеди или еквивалент (за лицата работещи/работили по трудово/служебно правоотношение); за лицата работещи/работили по граждански договори - копие от гражданските договори или еквивалент; препоръки (референции) за експерта и др. документи, които участникът счита за подходящи – напр. (но не ограничени само до) Заповеди, длъжностни характеристики и др.).Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже Техническите си възможности с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът може да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по следния ред и начин: Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице; Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало;
Минимални изисквания: 1. Считано от момента на подаване на оферта от съответния участник през последните до 3 г. назад, или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация, участникът да е изпълнил минимум 1 договор с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция, за която участва.Подизпълнителите, които основния участник е деклирал, че ще ползва за извършване на дейности по съответната обособена позиция, трябва да са изпълнили минимум 1 договор с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция, за която участва основния кандидат или да са участвали като подизпълнител при изпълнението на минимум 1 договор с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция, за която участва основния кандидат. Основните участници не могат да доказват изпълнените от тях договори използвайки и изпълнените договори на своите подизпълнители, т.к. последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнен минимум 1 договор с предмет сходен с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло. Договора трябва да е изпълнен преди датата на подаване на офертата от участника. Под "договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка" следва да се разбират: За обособена позиция 1: а). договор за изготвяне и печат на рекламно-информационни материали (брошури, листовки, и др.); б). договор за изготвяне на рекламни и/или информационни видеоклипове и/или филмови продукции или еквивалентни; в). договор за изпълнение на мерки по информация и публичност свързани с реклама на продукт и/или проект и/или реклама в медийното пространство и/или обществеността; За обособена позиция 2: договор за изпълнение на мерки по информация и публичност и/или договор за изработване и печат на рекламно-информационни материали (брошури, листовки, и др.); В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има изпълнен минимум по 1 договор с предмет подобен с предмета на съответната обособена позиция. 2. За Обособена позиция 1: Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за изпълнение на настоящата поръчка, при спазени следните условия:Режисьор (1 бр.) – притежаващ висше образование, степен минимум „Бакалавър”, специалност „филмова и/или телевизионна режисура” или еквивалентно; Професионален опит като режисьор – не по-малко от 3 г.;Оператор (минимум 1 бр.) – притежаващ висше образование, степен минимум „Бакалавър”, специалност „Филмово и/или телевизионно операторство” или еквивалентно; Професионален опит като оператор – не по-малко от 3 г.;Сценарист (минимум 1 бр.) – притежаващ висше образование, степен минимум „Бакалавър” специалност „Драматургия” или еквивалентна; Професионален опит като сценарист – не по-малко от 3 г.;Експерт „Маркетинг в туризма” (минимум 1 бр.) – притежаващ висше образование, степен минимум „Бакалавър” специалност: „Туризъм” и/или „Маркетинг” и/или „Реклама” или еквивалентна; Професионален опит по специалността – не по-малко от 3 г.;Експерт „Интернет кампания” (минимум 1 бр.) – притежаващ висше образование, степен минимум „Бакалавър” специалност: „Графичен дизайн” и/или „Информационни технологии” и/или еквивалентни; Професионален опит по специалността – не по-малко от 3 г.; Опит в управлението на: интернет проекти и/или изготвяне на интерактивни карти и/или изготвяне и/или управление на интернет сайт/ове. Продължава в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация" от настоящето обявление.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Стратегия на участника за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация; тежест: 50
Показател: П2 - Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е 10.00 лв. с ДДС - крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749/ 886 11, факс: 0749/ 886 33, лице за контакт:Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско - E-mail: sv_bansko@yahoo.com, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, Област Благоевград, община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, сградата на общинската администрация.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин” се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. №: BG161PO001/3.2-02/2011/001;

VI.3) Допълнителна информация

Продължение към Раздел ІІІ, т. 2.3. "Технически възможности" - "Минимални изисквания" от настоящето обявление: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Организиране на рекламна и маркетингова кампания”;
1) Кратко описание

Провеждане на процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки с цел избор на Изпълнител за „Маркетингови, рекламни дейности и публичност на проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин”: Обособена позиция 1: „Организиране на рекламна и маркетингова кампания”, за постигане и реализиране на интегрирана и иновативна маркетингова и рекламна кампания, целяща ефективна промоция и пазарно позициониране на туристическа дестинация “Пирин”. Конкурсните документи, подготвени от участниците и цялата кореспонденция между тях и възложителя, следва да бъдат на български език.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

3) Количество или обем

При изпълнението на тази обособена позиция трябва да се има предвид, че маркетинговият и рекламен микс от дейности трябва да е фокусиран върху представянето на уникалната регионална идентичност и предимства на туристическия продукт „Пирин - изживей планината”. Приоритет е ефективната и максимално директна комуникация с целевите групи, както и използването на иновативни рекламни форми за презентация на дестинацията. Кампанията ще включва няколко различни компонента, които трябва да бъдат обединени в обща рекламна концепция, носеща посланието на туристически район „Пирин”. Целта е всеки компонент от маркетинговия микс да се съчетава по подходящ начин с останалите компоненти, за да се постигне ефекта на комплексното рекламно послание. Кампанията цели максимално ефективно да въздейства върху съзнанието, въображението и интелекта на целевите групи. Участниците трябва да предоставят в Техническото си предложение цялостна концепция на рекламната кампания, която да обхваща както графичното и съдържателно оформление на материалите, така и средствата и каналите за тяхното разпространение. Съдържанието на рекламните материали и продукти, които ще бъдат разработени в рамките на проекта, ще бъде съобразено с три основни фактора: 1.Директна (или „мрежова”) комуникация с целевите групи; 2.Промоция на новите пакети за летния и зимен сезон на дестинацията; 3. Иновативни подходи за имиджова и продуктова реклама на дестинацията. Дейност (Задача) 1. Подготовка, отпечатване и доставяне на печатни материали; Задача 2. Разработване на мултимедийни информационни материали; Задача 3. Кампания в интернет и социални мрежи; Задача 4. Печатни медии и специализирани издания; Задача 5. Изработване на рекламни сувенири на дестинация „ПИРИН”; Задача 6. Разпространение на рекламни и маркетингови материали; ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ: Разработен, отпечатан и предоставен на Възложителя пътеводител на туристически район „Пирин” на български, английски, немски, руски и гръцки в тираж 20 000 копия; Отпечатани и доставени 2 вида продуктови брошури на български, английски, немски, руски и гръцки език в тираж 10 000 копия; Разработен, заснет и предоставен на Възложителя, представителен филм за дестинация „Пирин” с продължителност 20 минути и озвучаване на български, английски, немски, руски и гръцки език; Изработени и доставени 5 000 CD съдържащи представителния филм; Заснети и предоставени на Възложителя, 3 рекламни видеоклипа на дестинация „Пирин” – 2 с продължителност 20 секунди и един с продължителност 10 секунди; Изготвена и предоставена на Възложителя, интерактивна презентация на района на български, английски, немски, руски и гръцки език; Изготвени и предоставени на Възложителя, CD съдържащи интерактивната презентация в тираж, съответстващ на тиража на пътеводителя – 20 000 броя; Реализирана от избрания Изпълнител - 5 месечна рекламна кампания в интернет и социални мрежи (Google, Facebook) с гарантирани 60 000 импресии; 2 рекламни публикации по 1 страница в списание Bulgaria on Air; Изработени и доставени 2000 бр. еко-торбички с цветен принт на логото на дестинация „ПИРИН”; Изработени и доставени 2 вида етно-сувенири по 1000 броя с логото на дестинация „ПИРИН”;

Прогнозна стойност, без ДДС
231700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 16.09.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на мерки за информация и публичност на проекта”;
1) Кратко описание

Провеждане на процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки с цел избор на Изпълнител за „Маркетингови, рекламни дейности и публичност на проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин”: Обособена позиция 2: „Осъществяване на мерки за информация и публичност на проекта”; Конкурсните документи, подготвени от участниците и цялата кореспонденция между тях и възложителя, следва да бъдат на български език.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

3) Количество или обем

За осигуряване на информация и публичност относно източниците на финансиране на проекта на Възложителя, целите, дейностите и очакваните от тях резултати се предвижда реализирането на следните дейности (задачи): Дейност (Задача) 1. Организиране на две пресконференции Организиране на начална пресконференция за проекта.Организиране на заключителна пресконференция. Задача 2. Публикуване на три публикации в местни/регионални печатни издания; Задача 3. Изработване на информационен банер; Задача 4. Подготовка, предпечат и отпечатване на брошура за проекта в тираж – 2000 копия; ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ: Организирани 2 информационни събития (пресконференции) – в началото и в края на проекта; 3 публикации в местни и регионални печатни издания, отразяващи техническия и финансов напредък по проекта; 1 информационен банер; Отпечатана информационна брошура в тираж 2000 копия;

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е както следва: За изработка, отпечатване и доставка на информационна брошура - 2000 бр. – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора за обществената поръчка (За обособена позиция 2); За изработка и доставка на информационен банер - 1 бр. – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора за обществената поръчка (За обособена позиция 2); За организиране и провеждане на начална пресконференция – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора за обществената поръчка (За обособена позиция 2); За организиране и провеждане на заключителна пресконференция – в края на проектния цикъл в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получено писмено известие при Изпълнителя от Възложителя, относно влизане в сила на срока за изпълнение на поръчката по организиране и провеждане на заключителна пресконференция; За изготвяне и публикуване на прессъобщения (публикации) - 3 бр. – през целия период на изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ на проект: „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин”, след предварително съгласуване с Възложителя.