Версия за печат

00435-2013-0029

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

"Софийска вода" АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, За: Радостина Стефанова, България 1766, София, Тел.: 02 8122579, E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел "Снабдяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Отчитане на водомери на територията на Столична община

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Столична община
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Отчитане на водомери на територията на Столична община

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

65500000

Описание:

Услуги по отчитане показанията на измервателни уреди

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно посоченото в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
3900000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: 39 000 лв. Срок на гаранцията за участие, в случай, че Участникът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни считано от датата и часа на отваряне на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3% от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Вид на гаранциите: -Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочва номерът на процедурата, -Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно посоченото в документацията за участие. Плащането се извършва по банков път в четиридесет и пет дневен срок от датата на представяне от Изпълнителя на коректно съставена фактура в дирекция “Финанси” на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3, 5, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Изискуеми документи: Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); Юридически сведения за Участника (по образец от документацията); Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларации по чл. 47, ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.5 и ал.5 от Закона за обществени поръчки (по образец от документацията); Декларация от Участника за автономност на офертата (по образец от документацията); Оригинал на банкова гаранция или оригинал/копие от документа за внесена по банков път парична гаранция за участие; Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът изцяло отговаря за работата на подизпълнителите, като документите по чл.56, ал.2 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът трябва да представи всички документи изискуеми съгласно посоченото в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът трябва да е извършил отчитане чрез физическо посещение на отделни обособени имоти най-малко на 25 000 измервателни устройства средно на месец за периода, обхващащ предходните 12 месеца преди крайния срок за подаване на оферти, като ежемесечния брой отчетени през същия период измервателни устройства трябва да е не по-малък от 2 000. Участникът трябва да може да осигури обучен персонал за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка и договора (не по-малко от 100 лица). Всеки участник трябва да притежава валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. Изискуеми документи: Декларация, съдържаща списък с основните договори/поръчки за извършване на подобни по вид услуги за отчитане на измервателни устройства, изпълнени/изпълнявани от участника през периода обхващащ последните 3 години преди крайния срок за подаване на оферти, доказващи изпълнението на изискванията на документацията за участие (вкл. на изискванията посочени по-горе, както и в т. 21.2 от инструкциите към участниците). Списъкът трябва да съдържа информация за броя отчетени чрез физическо посещение на отделни обособени имоти измервателни уреди за всеки от предходните 12 месеца преди крайния срок за подаване на оферти; номер, дата на сключване и срок на договора; възложител на декларираните услуги и лице за контакт с посочени координати. Препоръка(и) от съответния(ите) възложител(и) за добро изпълнение на всеки деклариран от участника договор в съответствие с изискванията, посочени по-горе. Декларация, че участника ще осигури необходимия персонал обучен за извършване на дейностите предмет на обществената поръчка и ще представи в срок до 10 работни дни след влизане в сила на решението за избор списък на персонала за изпълнение на договора, включващ не по-малко от 100 лица. Копие от валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. Участникът трябва да представи всички документи изискуеми съгласно посоченото в документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ТТ001113

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.05.2013 г.  Час: 23:59
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие и приложенията към нея се получават безплатно чрез изтегляне на файловете от електронната страница на Възложителя - www.sofiyskavoda.bg, раздел „Профил на купувача, обществени поръчки и покани за оферти”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
23.05.2013 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

Централен офис на Възложителя с адрес: град София 1766, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Договорът се сключва за срок до 15.08.2015 г., като влиза в сила считано от: 1. 08.08.2013 г. за услугите предмет на договора осъществявани в градската част. 2. 03.07.2013 г. за услугите предмет на договора осъществявани в крайградската част. В случай, че бъде сключен след посочените в т. 1 и т. 2 дати, договорът влиза в сила считано от датата на подписването му и срокът му е 2 години.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ