Версия за печат

00088-2012-0003

BG-гр. София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен Автотранспорт" ЕАД, ул. "Житница" № 21, За: Стефка Доковска; инж. Роберто Мирчев, Република България 1618, гр. София, Тел.: 00359 29554132, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 00359 28555095

Място/места за контакт: експерт ОП; р-л.отдел "ММР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiabus.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiabus.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сключване на договор въз основа на сключено рамково споразумение за "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141"."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сключен договор № А-43/10.04.2013г.за срок от 6 (шест) месеца, въз основа на сключено Рамково Споразумение № А-54/02.07.2012г. с предмет:"Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", " MAN SL 232" и " ЧАВДАР 141", срок на действие на настоящото споразумение - 3 (три) години. Количеството и видовете възли и детайли за всяка конкретна доставка ще се определя от Възложителя в документацията за участие в процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка.Срокът на изпълнение на доставките по отделните поръчки ще се определя с конкретните договори за обществените поръчки, които ще се сключат въз основа на рамковото споразумение. Гаранцията за изпълнение на договор, сключен на основание рамковото споразумение е в размер на 3%.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
117000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 473186 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № А-43 / Обособена позиция №: / Заглавие:Информация за сключен договор за 6 месеца с предмет: "Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", "MAN SL 232" и Чавдар 141"
V.1.1) Дата на сключване договора
10.04.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.03.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНТЕРТРАК" ООД; ЕИК:BG130620175, кв. Овча купел, ул. "Любляна" № 9, Република България 1618, гр. София, Тел.: 00359 29555750, E-mail: office@intertruck.biz, Факс: 00359 29558965

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 117000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 117000 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Изпращане на информация за сключен договор № А-43/10.04.2013г. за срок от 6 (шест) месеца, въз основа на сключено рамково споразумение № А-54/02.07.2012г. с предмет:"Доставка на възли и детайли за автобуси "MAN SG 262", "MAN SL 232" и Чавдар 141", за срок от 3(три) години, Идентификационен номер в АОП: 00088-2012-0003; Решение с ID 473030 изпратено на 24.02.2012 г. и публикувано на 02.03. 2012 г.; Обявление с ID 473186 изпратено на 24.02.2012 г. и публикувано на 02.03.2012 г. В изпълнение на Решение № 3 по Протокол № 101от 19.03.2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП