Версия за печат

00516-2012-0012

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" № 3, За: Екатерина Кунева - Директор на Д АИОТ, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101740, E-mail: ekuneva@gli.government.bg, Факс: 02 9874717

Място/места за контакт: Дирекция "Административно и информационно обслужване и технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване и внедряване на информационна система на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Разработване и внедряване на информационна система на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", обхващаща цялостната дейност на агенцията и съдържаща актуална, надеждна и широкообхватна информация за нуждите на контрола, с възможности за удобен и бърз достъп и оперативно съвместима с информационните системи на другите държавни органи и институции в областта на труда, социалните и здравните услуги.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72230000

Описание:

Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1549000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка, формирана въз основа на следните подпоказатели: подход, методология и план за изпълнение на дейностите по т.6 от Техническото задание (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 20%); архитектура на системата и подход за постигане на заложените в Техническото задание нефункционални изисквания към системата (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 25%); функционален обхват (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 25%); прототип (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 30%).; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка;; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 5 - 007378 от 10.01.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 162 - 270249 от 24.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 37 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Разработване и внедряване на информационна система на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Информационно обслужване" АД , ЕИК 831641791, ул. "Панайот Волов" 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

Интернет адрес/и:

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2946607.74 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1549000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е свързана с реализирането на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ИА "Главна инспекция по труда", бул. Княз Ал. Дондуков 3, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101700, E-mail: secr-idirector@gli.government.bg, Факс: 02 9874717

Интернет адрес/и:

URL: www.gli.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2013 г.