Версия за печат

02711-2013-0021

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2013г..

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик, обл. Добрич, ул. " Черно море" № 9
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложение № 1, за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2013г., съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената му. Прогнозните количества за доставка не са задължителни и могат да бъдат променяни в процеса на изпълнение на настоящия договор. Предаването на доставката ще се осъществи в административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Балчик, гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9 , обл.Добрич. Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 1( един) календарен ден, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. Прогнозната стойност на договора е в размер на 9000.00лв. ( девет хиляди лева) без вкл. ДДС от които: -Сума в размер на 4804.77лв. ( четири хиляди осемстотин и четири лева, 77ст.) без вкл. ДДС за стоки, съгласно приложение № 1 неразделна част от договора, и -Сума в размер на 4195.23лв.( четири хиляди сто деветдесет и пет лева, 23ст.) без вкл. ДДС за стоки, извън посочения в приложение № 1 списък на артикулите. При закупуване на артикули извън Приложение № 1 , Изпълнителят прави отстъпка в размер на 15% ( петнадесет процента).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30199000, 30199230, 30192113, 30237320, 30125100, 22852000, 30197220, 30197330, 30192125, 30197643, 22830000, 30192130, 30192121

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пощенски пликове
Пълнители с мастило
Дискети
Касети с тонер
Папки за сортиране
Кламери
Перфоратори
Маркери
Фотокопирна хартия
Тетрадки за упражнения
Моливи
Химикалки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена на стоките по приложената към документацията спецификация; тежест: 70
Показател: Предлагана отстъпка от единичната продажна стойност за стоки извън посочените в приложената към документацията спецификация; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0021

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 519397 от 21.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 21 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка чрез покупка на прогнозно количество канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
10.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429, гр. Добрич, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, адрес за кореспонденция: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 12, магазин „Office 1 Superstore”, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, E-mail: office1@netplusdb.bg, Факс: 058 603399

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9000 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор