Версия за печат

02711-2013-0022

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозно количество гуми за МПС собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик, обл. Добрич, ул. " Черно море" № 9
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави през 2013г. на Възложителя 100бр.(сто броя) гуми с дата на производство след 01.01.2012г. за МПС собственост на Възложителя, посочени като вид, количества и единични цени, съгласно приложение № 1, неразделна част от договора. Количествата за доставка на гуми са прогнозни, без възложителят да се ангажира с тяхното пълно усвояване по обем и видове. За всяка доставка Възложителят ще депозира писмена заявка до Изпълнителя за вид, размер и количество на доставката. Място на доставката: административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Балчик, гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на двустранното подписване на приемо - предавателния протокол. Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, неразделна част от договора. В цената са включени всички разходи за транспорт и други съпътстващи доставката разходи, в лева без ДДС и са определени франко административния обект на Възложителя. Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 10 (десет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол между страните за извършената доставка Срокове: срок за изпълнение на договора – 31.12.2013г. ; Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка до 3 ( три) календарни дни, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя; Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата. Гаранционен срок на гумите, предмет на доставка считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за доставката им, както следва: : За фабрично –заводски дефекти за всички размери гуми, съгласно техническата спецификация до 60(шестдесет) месеца, считано от дата на доставка За леки, лекотоварни и 4x4 гуми - 60 (шестдесет) месеца За аграрни и индустриални - 48 (четиридесет и осем) месеца

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34351100, 34352300

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми за селскостопански машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13649 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0022

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 519434 от 21.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 20 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка чрез покупка на прогнозно количество гуми за МПС
V.1) Дата на сключване договора
04.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФУЛДА БЪЛГАРИЯ" ООД с ЕИК 836231725, обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково 6300, бул. „ Освободител” № 112, Република България 6300, Хасково, Тел.: 02 9698400, E-mail: info@motoexpert.bg , y.yankov@motoexpert.bg, Факс: 02 9698420

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13649 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор