Версия за печат

01549-2013-0003

BG-гр. Шумен: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция Природен парк "Шуменско плато", ул. Стара планина" № 2, За: Десислав Милев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 800765, E-mail: shplato@hotmail.com, Факс: 054 800765

Място/места за контакт: Дирекция Природен парк "Шуменско плато"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumenskoplato.net www.iag.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на юридически услуги при реализацията на проект „Природен парк „Шуменско плато” – европейски парк за бъдещето” изпълняващ се ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ”ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013 Г.”, ДОГОВОР № 5103020-С-003 ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ, ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТ №5103020-17-660

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

• Да следи за прилагането на законите и да оказва правна помощ на ръководителя на проекта, Да познава ефективно да прилага и спазва действащата законова нормативна уредба в България и Европейското законодателство, като дава: мнения, съвети и справки по правни въпроси за управлението на проекта. Да указва правна помощ на специалистите в екипа за изпълнение на проекта. Да спазва изискванията за изпълнение на мерките за информация и публичност определени в договор за безвъзмездна финансова помощ; • Ще участва в преговори и ще изготвя необходимата документации за възлагане на дейностите предмет на проекта в съответствие с разпоредбите на ЗОП за избор на изпълнители. Участва в процедури съгласно ЗОП в качеството си на правоспособен юрист; • Да архивира и съхранява документите в съответствие с изискванията на чл. 90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006; • Да осигури достъп до изготвените документи за извършване на проверки от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, Управляващия орган по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Сертифициращия орган и органи и представители на Европейската комисия. Да осигурява присъствието на негов представител, както и да осигурява достъп до помещения, преглед на документи, свързани с изпълнението на възложените дейности; • Да изпълни мерките и препоръките, съдържащите се в докладите, от извършените проверки; • Да докладва писмено за всички нередности; • В случай на установена нередност, участника е длъжен да възстанови на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички неправомерно изплатени суми, заедно с дължимите лихви и други неправомерно получени средства; • Да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възникнали проблеми при изпълнението на дейностите предмет на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване; • Във всеки издаден разходно оправдателен документ да посочва наименованието на програмата, номера на договора за БФП, както и номера на договора за възлагане на ОП;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г)

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Г- 1 /02.04.2013 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на Юрисконсулт по възлагане на обществени поръчки по проекта.
V.1) Дата на сключване договора
02.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мирослав Златков Илиев, ул. Софийско шосе №20 вх.В ап. 10, Република България 9700, Шумен, Тел.: 088 7455206, E-mail: miroslav_zl_iliev@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1400 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Дейностите, предмет на тази обществена поръчка се осъществяват в рамките на проект „Природен парк „Шуменско плато” – европейски парк за бъдещето” изпълняващ се ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ”ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013 Г.”, ДОГОВОР № 5103020-С-003 ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ, ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТ №5103020-17-660

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

к) Предмет на поръчката са услугите, посочени в Приложение № 3 към ЗОП.

Съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 13 от ЗОП, когато предмета на поръчката е за услуги по категория № 21 от Приложение № 3 към чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗОП и е на стойност по чл14, ал. 3 от ЗОП, Възложителят може да вземе решение за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление. Видно от предмета на тази процедура е че дейностите, които следва да се извършат са такива по категория № 21 от Приложение № 3 към чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗОП и не е налице законова пречка, същите да се възложат по реда на чл. 90 и следващите са от ЗОП. Мотив в тази насока е и обстоятелството, че стойността на поръчката е такава по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, предвид общата стойност на предвидените разходи за екип по проекта, а и юристите по пректа са от съществено заначение за законосъобразно изпълнение на дейностите, които следва да се извършват при реализацията на проект: „Природен парк „Шуменско плато” – европейски парк за бъдещето”.