Версия за печат

02711-2013-0030

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно горско стопанство Варна на СИДП ДП-гр.Шумен, ул. Радко Димитриев 10, За: инж. Николай Хлебаров, Рбългария 9000, Варна, Тел.: 052 613159, E-mail: dgs.varna@dpshumen.bg, Факс: 052 610931

Място/места за контакт: ТП ДГС-ВАРНА

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване административната и стопанската дейност на ТП ДГС-Варна за 2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС-Варна, гр.Варна, ул.Радко Димитриев 10
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Продавачът прехвърля на купувача правото на собственост върху канцеларски материали и консумативи по видове и количества съгласно Приложение1 към договора срещу продажна цена за всички вещи в размер на 2021.81лв., без ДДС. В цената са включени всички разходи по изпълнение на поръчката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2021.81 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 2021.81, Най-висока оферта: 2298.15 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 521658 от 01.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:договор за доставка на канцеларски материали и офис консумативи за 2013г.
V.1) Дата на сключване договора
04.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис консумативи" ООД, ЕИК: 201417931, ул."Проф. Иван Шишманов" №4, ап.1, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: stoianov@okoffice.bg, Факс: 052 520494

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2021.81 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2021.81 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 2021.81, Най-висока цена 2298.15 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор