Версия за печат

00281-2012-0003

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комплексен онкологичен център - Русе ЕООД, ул. Независимост № 2, За: Антоанета Цветкова, България 7002, Русе, Тел.: 082 819950, E-mail: kocruse@abv.bg, Факс: 082 834463

Място/места за контакт: Главна медицинска сестра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kocruse.com..

Адрес на профила на купувача: www.kocruse.com..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закупуване на дълготрайни материални активи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: КОЦ-Русе ЕООД - Русе, ул. Независимост № 2
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставката, предмет на договора, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по договор договор № 4МС-02-125/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на „Комплексен онкологичен център-Русе” ЕООД чрез въвеждане и сертифициране на СУК съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001 и въвеждане на CRM система”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетни въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и обхваща закупуване на ДМА, в това число – въвеждането им в експлоатация (доставка, монтаж и първоначално изпитване): 1. Многофункционално устройство – 2 бр. 2. Сървър – 1бр. 3. Компютърна конфигурация Тип 1 – 12 бр. 4. Компютърна конфигурация Тип 2 – 24 бр. 5. Резервно захранване UPS – 1 бр. про което Възложителят възлага, а Изпълнителят приема, срещу заплащане на възнаграждение, да достави и внедри компютърна и офис техника. Изпълнението на предмета по предходната алинея включва изпълнението на следните дейности: 1. доставка на компютърни конфигурации тип 1, компютърни конфигурации тип 2, сървър, МФУ и резервно захранване; 2.внедряване на доставеното компютърно и офис оборудване; 3.гаранционно обслужване на доставеното компютърно и офис оборудване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000, 30211400, 31154000, 30100000, 30200000

Описание:

Сървъри
Компютърни конфигурации
Източници на непрекъсваемо електрическо захранване
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
71565.57 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставката ; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок в месеци; тежест: 10
Показател: Допълнителни предложения от участника - А1 - Операционна система Шин 32/64 - 25% ; - А2 - Двустранен печат и мрежова карта на предлаганите принтери - 5%; - А3 - Други допълнителни предложения касаещи хардуера - 10%; тежест: 40
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Размер на авансово плащане; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 511283 от 29.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG161PO003-2.1.12/4МС-02- / Обособена позиция №: / Заглавие:„Закупуване на дълготрайни материални активи”,
V.1) Дата на сключване договора
04.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТЕМО" ООД ЕИК 817080126, ул. Николаевска No 48, България 5300, Габрово, Тел.: 066 800452, E-mail: kalin_kirov@stеmо.bg, Факс: 066 800453

URL: http://www.stemo.bg..

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 71688 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 71565.57 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага по договор № 4МС-02-125/27.04.2012 г. в изпълнение на проект „Повишаване конкурентоспособността на „Комплексен онкологичен център-Русе” ЕООД чрез въвеждане и сертифициране на СУК съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001 и въвеждане на CRM система”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO003-2.1.12 „Покриване на международно признати стандарти”, бюджетна линия BG161PO001/1.1-11/2011, приоритетни въвеждане на системи за управление в предприятията”, приоритетна ос 2 „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда”, област на въздействие 2.1. „Подобряване на технологиите и управлението в предприятията”, операция 2.1.2. „Покриване на международно признати стандарти”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор