Версия за печат

00447-2013-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Марин Пангелов, България 1111, София, Тел.: 029486 154, E-mail: marin.pangelov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разширяване на капацитета на масивите за съхранение на данни обслужващи регистрите водени от Агенция по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разширяване на капацитета на масивите за съхранение на данни, обслужващи регистрите, водени от Агенция по вписванията, чрез увеличаване на размера на дисковите масивите за съхранение на данни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30233141

Описание:

Масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Включва дейностите:1. Доставка; 2. Инсталиране; 3. Конфигуриране; 4. Обучение за работа; 5. Въвеждане в експлоатация; 6. Гаранционен сервиз

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие не се изисква

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане - след подписването на приемо-предавателен протокол за доставката и представянето на надлежно оформена фактура от изпълнителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки д) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си. е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата представляващи участника са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Документи за доказване на административните изисквания: o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП – по образец o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – по образец o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – по образец o Информационен лист. o Декларация за участието на подизпълнители o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител, видно от Декларация за участието на подизпълнител. o Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението за създаване на обединението). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Декларация за съгласие с условията на проекто-договора. Други документи: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но това обстоятелство трябва изрично да се декларира от участника. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 500 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от доставки сходни с предмета на поръчката минимум 180 000 лева за последните три години. Под сходни се разбира доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на масиви за съхранение на данни или еквивалентни дейности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. o Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника за правото да извършва гаранционна и извънгаранционна поддръжка на територията на страната. Документът се представя в копие, заверено от участника. o Декларация (свободен текст), относно наличието на звено за приемане на заявки за сервиз и система за обработката им. Документът се представя в оригинал. o Декларация (свободен текст), включваща кратко описание на каналите за заявяване, процеса по получаване на сервизните заявки, потвърждение за приемането им, обработката им съобразно заложените изисквания за гаранцията и извършването на сервизната дейност. Документът се представя в оригинал. o Участникът да представи списък от лицата, които ще изпълняват договора и ще извършват сервизната дейност по гаранционното обслужване, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Списъкът трябва да е придружен от декларации, че тези лица са ангажирани до приключването изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил минимум два договора, със сходен с предмета на поръчката, включващ доставка, инсталация и конфигуриране на масив за съхранение на данни, през последните 3 години (2010 - 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си. o Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен стандарт за конкретната дейност, с валидност за времето на изпълнение на настоящата поръчка. o o Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника или от негов упълномощен представител или дистрибутор за правото да извършва гаранционна и извънгаранционна поддръжка на територията на страната. o Участникът трябва да разполага със звено за приемане на заявки за сервиз и система за обработката им, гарантиращи спазването на посочените в техническото задание изисквания към гаранцията и съответстващото им предложение на участника. o Подаването на сервизна заявка към звеното за приемане на заявки за сервиз да се извършва на посочени от участника e-mail, web страница или телефон, като след приемането на заявката автоматично да се изпраща потвърждение към подателя й, както и нотификации за последващите промени в процеса на изпълнението й. Времето от подаване на заявката за сервиз до изпращане на писмено електронно потвърждение за приемането й е максимално половин час. o Участникът да разполага с квалифицирани лица, които ще изпълняват договора и ще извършват сервизната дейност по гаранционното обслужване, като разполага с минимум един специалист, ангажиран с изпълнението на поръчката, сертифициран от производителя на оборудването и софтуера или от негово представителство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526345 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2013 г.  Час: 14:00
Място

Агенция по вписванията, гр. София, ул. Елисавета Багряна 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ