Версия за печат

00564-2012-0019

BG-Панагюрище: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Панагюрище, площад "20-ти април" №13, За: инж. Георги Павлов, заместник-кмет, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obstina@abv.bg, Факс: 0357 63068

Място/места за контакт: Никола Белишки - кмет на Община Панагюрище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.

Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Интегриран инвестиционен проект във В и К сектор за град Панагюрище, Община Панагюрище”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Панагюрище
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Определяне на изпълнител за извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Интегриран инвестиционен проект във В и К сектор за град Панагюрище, Община Панагюрище” Предметът на настоящата обществена поръчка включва осъществяване на одит върху изпълнението на инвестиционния проект „Интегриран инвестиционен проект във В и К сектор за град Панагюрище, Община Панагюрище”, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на Европейския съюз. Одитът на проекта е непрекъснат процес, който ще се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта, с цел принасяне на максимална полза както за община Панагюрище, така и за Управляващия орган и съответно за Общността като цяло. За целите на настоящата обществена поръчка се използват понятията „Текущ одит” и „Окончателен одит”, които отразяват спецификата на изискванията на Управляващия орган, по отношение на докладите, които ще се предоставят от одитора по време на текущото изпълнение на проекта (междинни искания за средства) и в края на проекта (окончателно искане за средства). Текущият одит се отнася към одитните доклади, които Възложителят трябва да представя с междинните искания за средства. Окончателният одит се отнася към одитния доклад, който Възложителя трябва да представи с окончателното искане за средства. Текущият и окончателният одит по проекта се осъществяват от одитора след писмено уведомление от Възложителя. Одитът обхваща проверка на 100 % на документацията по проекта и не допуска използването на извадки за целите му. Обхвата на текущия и окончателния одит, изискванията към одитора (физическо или юридическо лице), съдържанието на одитния доклад и приложимите стандарти, както и допълнителни подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на договора са подробно указани в Техническата спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 е подпоказател „Подход за организация и управление на одитната дейност“ ; тежест: 20
Показател: Предложени одиторски процедури (П2) ; тежест: 20
Показател: Методика за оценка и управление на рискове и допускания, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката, и мерки за управление на рисковете (П3) ; тежест: 20
Показател: Ф е оценката на ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 506448 от 30.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 125 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
03.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Обединение ОДИТ ПРИМА БЪЛГАРИЯ", ЕИК 176472951, ул. "Чар" №2, ет. 2, ап. 8, Република България 1111, София, Тел.: 02 4010438, Факс: 02 9885969

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 48000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор