Версия за печат

00530-2012-0162

BG-Варна: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" №128, За: Галина Ставрева, България 9010, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: Галина Ставрева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Русе, Силистра и Търговище при ТД на НАП Варна”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Добрич, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Русе, Силистра и Търговище при ТД на НАП Варна”. Максимално допустимата стойност на договора е 33300.00 лв. без ДДС. Плащането се извършва съгласно предварително обявените условия, след представяне в съответния офис за обслужване протокол и фактура, издадена на името на ТД на НАП Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200, 50343000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
33300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност за ежемесечно абонаментно обслужване; тежест: 70
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
Показател: Цена на резервни части за системите; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 515061 от 21.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Русе, Силистра и Търговище при ТД на НАП Варна”
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ „ЕВРОГЕЙМС” ДЗЗД ЕИК 176412671, ул. „Младежка”, бл. 32, вх. Е, ет. 1, ап. 76, България 9019, Варна, Тел.: 052 729243, E-mail: plazmax_varna@abv.bg, Факс: 052 729243

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 33300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33300 BGN без ДДС
В Брой месеци 26
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Абонаментното обслужване, текущият и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение се извършва за период от 26 месеца, от подписване на договора, считано от 01.04.2013 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 33300.00 лв. без ДДС. В максимално допустимата стойност на договора се включват 20696.00 лв. без ДДС за абонаментно обслужване на системите, 30.00 лв. без ДДС часова ставка на вложения труд при извършване на ремонт, както и стойността на резервните части, материали и консумативи, необходими за извършването на ремонта.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор