Версия за печат

00119-2012-0041

BG-Казанлък: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

Община Казанлък, община Казанлък, гр.Казанлък, ул. "Розова долина" №6, За: Хабибе Богутлиева, Велина Стойчева, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98255, E-mail: mayor@kazanlak.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Отдел "ППМП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http ://www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: http ://www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осъществяване на мерки за информация и публичност на дейностите по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056, в две обособени позиции, както следва : Обособена позиция №1 – „Изработване на материали за информация и публичност” Обособена позиция №2 – „Публикуване на съобщения по проекта в печатната преса”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Казанлък
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В ролята на Бенефициент по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”, Община Казанлък следва да възложи изпълнението на набор от мерки за ефективно информиране на обществото относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация и публичност на ниво проект.Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на Изпълнител за „Осъществяване на мерки за информация и публичност на дейностите по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 в две обособени позиции, както следва : Обособена позиция №1 – „Изработване на материали за информация и публичност” Обособена позиция №2 – „Публикуване на съобщения по проекта в печатната преса”. Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да изпълни следните основни дейности, които следва да постигнат визуализация и публичност на проекта :1.Информационни табели – 4/четири/ броя.Изпълнителят на материалите по публичност изработва 4 информационни табели, които се монтират на видно място определено от Възложителя, достъпно за широката общественост в обхвата на имотите, предмет на интервенция по проекта. 2. Постоянни разяснителни табели – 4/четири/ броя.В срока на Договор № BG161PO001/1.1-12/2011/056 за безвъзмездна финансова помощ и след приключването на СМР по проект „Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013г.”, на видно място, определено от Възложителя, достъпно за широката общественост в обхвата на обектите, се поставят постоянни разяснителни табели, които заменят информационните табели. Изпълнителят организира демонтажа на информационните табели и монтажа на постоянните разяснителни табели. 3. Брошури на проекта – 1000 /хиляда/ броя.Един вид брошура - в тираж 1000 броя. Материала се разпространява на заключителната пресконференция, по време на официалното откриване на обектите, в центъра за обслужване на гражданите към Община Казанлък, сред общността. Дейността включва дизайн, предпечат и отпечатване на информационна брошура, съдържаща информация за целите и приоритетите на ОПРР, целите на проекта и постигнатите резултати. 4.Банери – 2 /два/ броя;5.Стойки за банери – 2/два/ броя; Един вид банер в два екземпляра, и 2/два/ броя подвижни стойки за банери.Банерите се използват при провеждане на началната и заключителна пресконференции по проекта и при други публични мероприятия във връзка с проекта. Поставят се в залите, където се провеждат семинари, конференции, работни срещи и др. 6.Чанта за документи – 50 /петдесет/ броя. Рекламна чанта на проекта – един вид в 50 екземпляра. Дейността включва изработване на идеен проект, представянето му за одобрение от Възложителя, след което изработване/отпечатване в посочения тираж и доставка на Възложителя.7. Рекламна папка за документи – 300 /триста/ броя.Един вид, в тираж 300 броя. Дейността включва изработване на идеен проект, представянето му за одобрение от Възложителя, след което изработване/отпечатване в посочения тираж и доставка на Възложителя.8.Рекламни химикалки – 300 /триста/ броя.Един вид в 300 броя.Дейността включва изработване на идеен проект, представянето му за одобрение от Възложителя, след което изработване/отпечатване в посочения тираж и доставка на Възложителя.9.Знаме на ЕС – 1 /един/ брой.10.Знаме на Република България – 1/един/ брой.11.Настолно знаме на ЕС – 1/един/ брой;12.Настолно знаме на Република България – 1/един/ брой.13.Стойка за две знамена – 1 /един/ брой;14.Настолна стойка за две знамена – 1 /един/ бр;15.Лента трикольорна – 50 /петдесет/ бр.16.Кетъринг – 5/пет/ бр.17. Съобщения в печатната преса

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 22150000, 22458000, 22120000, 79960000, 18936000, 44423450

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Печатни материали, изработвани по поръчка
Публикации
Фотографски и свързани с тях услуги
Чанти от текстилни материали
Указателни табелки

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
6377 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 213 - 352550 от 06.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д06-63 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Изработване на материали за информация и публичност”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"НЕЛИНВЕСТ-7" ЕООД, ЕИК 123629761, Община Казанлък, гр.Казанлък, ул. "Шипченска епопея" №28, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 83812, E-mail: nelisat@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 13200 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6017 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д07-64 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Публикуване на съобщения по проекта в печатната преса”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ИЗДАТЕЛСТВО СТАНДАРТ" ЕАД, ЕИК 175113632, гр.София, ул. "Мизия" №23, Република българия 1124, София, Тел.: 02 8182397, E-mail: milena.velinova@standartnews.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 800 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 360 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 -2013 г., Договор № BG 161PO001/1.1-12/2011/056 - Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-12/2011 – „Подкрепа за деинституционализация на социални институции предлагащи услуги за деца в риск”, проект : Изграждане на три ЦНСТ и едно защитено жилище в гр.Казанлък”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2013 г.