Версия за печат

00338-2012-0021

BG-Разград: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: Недим Тахиров - Директор на Дирекция "Програми и проекти", Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618220, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Ръководител на проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит по проект "Доизграждане, реконструкция на съществуваща канализационна и водопроводна мрежи и пречиствателна станция за отпадъчни води на гр.Разрад"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Разград, Административна сграда на Община Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на одит по проект "Доизграждане, реконструкция на съществуваща канализационна и водопроводна мрежи и пречиствателна станция за отпадъчни води на гр.Разрад" Избраният одитор /Изпълнител/ ще има задължението да извършва текущ и окончателен одит по време на двата етапа на проекта с цел неговото успешно реализиране: Първи етап-подготовка на проекта с изготвени проектни разработки и окончателен доклад за осигуряване на финансиране по ОПОС. Втори етап-изпълнение на проекта - строителство и въвеждане в експлоатация на одобрените за финансиране активи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39500 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 39500, Най-висока оферта: 67000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Финансово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 510331 от 23.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 97 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на одит по проект „Доизграждане, реконструкция на съществуваща канализационна и водопроводна мрежи и пречиствателна станция за отпадъчни води на гр.Разград”
V.1) Дата на сключване договора
03.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РИМЕСА ОДИТ" ООД гр.Разград, ЕИК 116540839, ЖК "Лудогорие", бл.3, ап.3, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 660682, E-mail: office@rimesaodit.com, Факс: 084 660682

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 39500, Най-висока цена 67000 BGN без ДДС
В Брой месеци 32
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013”. Приоритетна ос1, процедура с референтен номер BG161P0005/10/1.11/03/19 Подготовка и изпълнение на проекти за подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10000 е.ж.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на Възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалбата може да се подава в десет дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 от ЗОП; 3. получаване на решението по чл.79, ал.12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. Жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.Документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3.Документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор