Версия за печат

00098-2013-0001

BG-Гоце Делчев: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул. Царица Йоанна 2, За: Илияна Георгиева - младши юрисконсулт, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0889 848685

Място/места за контакт: Дирекция "АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gotsedelchev.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор и контрол по изпълнение на строително - монтажните работи за обект "Изграждане на крайградски парк с обособени зони за отдих, спорт, игри и забавления"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Гоце Делчев
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на строителен надзор и контрол по изпълнение на строително-монтажните работи за обект “Изграждане на крайградски парк с обособени зони за отдих, спорт, игри и забавления”.Обхват на строителния надзор: 1. Упражняване на строителен надзор върху изпълняваните на обектите СМР в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл.168 ал.6 от ЗУТ; 2. Проверка на доставяните на обекта материали и оборудване за съответствие с нормативните и други приложими изисквания и разрешаване влагането им в строежите; 3. Осигуряване на строителен надзор на строителния обект най-малко шест часа на ден за периода на строителството. Изпълняване на функциите на контрол като представител на Възложителя за управление на строителния процес, ежедневен контрол на изпълняваните СМР като качество и количество и актуване на изпълнените количества СМР. При възникване проверка за отпадащи и допълнителни количества СМР и заменителни таблици. 4. Надзорникът следва да предвиди, че ще извършва съвместно с представител на Възложителя (Инвеститорски контрол) измерване на място за действително извършените количества СМР. За резултата от това замерване ще изготви Протокол за установяване на всички видове СМР. В случай, че са налице отпадащи или надвишаващи количества СМР, Изпълнителя следва да изготви и заменителна таблица за СМР, която подлежи на съгласуване и одобрение от Възложителя. 5. Административно съдействие и представляване на Възложителя при съгласуване на проекти, свързване към мрежи на техническата инфраструктура и разрешаване ползването на обектите; 6. Изготвяне на цялата документация необходима за получаване на Удостоверение по чл.52, ал.4 от ЗКИР за обекта предмет на разрешението за строеж, в т.ч изготвяне на Геодезическо заснемане. 7. Изготвяне на технически паспорт на обекта съгласно чл.176б от ЗУТ.; 8. Изпълняване функциите на консултант на Възложителя за изготвяне на периодичните доклади на донорите на проектите, контрол върху графиците, паричните потоци и други дейности по управление на инвестиционните проекти; 9. Да подпомага Изпълнителя на СМР при изваждането на необходимите разрешителни и съгласувания от държавните контролни органи по време на извършването на СМР; 10. Да следи за прилагането на изискванията за ЗБУТ на обекта, както и осигуряването на средства за индивидуална защита за всички работници, в т.ч. да уведоми Регионалната инспекция по труда, гр.Благоевград преди започване на СМР за откриването на строителната площадка. Консултантът се задължава да представи 2 броя междини отчети в следната периодичност месечни. Минималното съдържание на междинния отчет е: дата/и на посещение на обекта, престой в часове, по-важни събития през периода, предоставени документи от възложителя и изпълнителя на СМР, набелязани проблеми, препоръки и изводи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

IT-PROTECTED/2013/ОП/У/2.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 518137 от 14.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 21 / Обособена позиция №: / Заглавие:21
V.1) Дата на сключване договора
26.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГИД-Г КОНСУЛТ" ЕООД, ЕИК 201190437, община Столична, район Овча Купел, ж.к. Суходол, ул. Банска Бистрица №4, Република България 1362, София, Тел.: 02 4803199, E-mail: gidconsult_07@abv.bg, Факс: 02 4803199

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ №В1.11.03. от 14.04.2011г. в рамките на Програмата за европейско териториално сътрудничество "България - Гърция 2007 - 2013", по проект с акроним ”IT – PROTECTED”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор