Версия за печат

00479-2012-0029

BG-Балчик: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Балчик, пл. "21- ви септември" №6, За: Генчо Генчев, РБ 9600, Балчик, Тел.: 0579 71062

Място/места за контакт: Николай Ангелов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”” Публикуване на прес-съобщения – 3 бр. прес-съобщения ще бъде публикувани периодично в местни / регионални медии и 1 бр. в национална медия. Първоначално, след подписване на договор, ще бъде публикувана информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Следващите прес-съобщения периодично ще информират обществеността за хода на изпълнение на проекта. След приключване на проекта ще бъде обявени публично резултатите от неговото изпълнение. 2.Изработка и поставяне на табели – 1 бр. постоянна обяснителна табела и 1 бр. информационна табела ще бъдат изработени и поставени на обекта на интервенция след завършване на СМР и веднага след приключване изпълнението на проекта. Съгласно описаните в Анекс 3 на Насоките за кандидатстване по текущата схема и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, ще бъде отбелязан приносът на ЕС и на Р. България, като ще бъде изобразено името на проекта, флагът на ЕС и названието “Европейски съюз”, логото на ЕФРР, логото на ОПРР, размерът на европейското и национално съфинансиране, вида и името на дейността. 3. Изработване на билборд – 1 бр. за времето на строителните работи 4. Изработване на банери - 2 бр. банери ще бъдат използвани там, където ще се провеждат водещите информационни събития. Банерът ще съдържат: името на проекта, който се изпълнява; флагът на ЕС; имената на ЕФРР и ОПРР, изписани изцяло и логото на ЕФРР и ОПРР, дата и място на събитието. 5.Информационни дипляни – 500 бр. (дизайн, предпечат и печат): (формат А3 в сгънат вид, сгъната на 3 гънки, пълноцветен печат – 4х4, двустранно хромов мат – 175 гр.). Те са предвидени да бъдат разпространявани сред обществеността и по време на публични събития. Те ще съдържат материали и визуализация на проекта. 6.Стикери за новозакупеното оборудване – 70 бр. 7. Организиране и провеждане на информационни събития- поради големия мащаб на проекта, екипа по управление на проекта съвместно с ръководството на Община Балчик ще организира и проведе в рамките на проекта общо 2 бр. информационни събития за местните и национални медии, на които ще бъдат поканени и представители на местната общност, както следва: 8.1. Официален старт на проекта – пресконференция (встъпителна) за представяне параметрите на проекта. 8.2. „Първа копка” – начало на строително-ремонтните работи на обектите на интервенция по проекта. 8.3. Отразяване на събитията в местните медии, чрез обръщение, радио и ТВ репортажи, както и интервюта с ръководството на Община Балчик. 8.4. Откриване на обновения обект със символично прерязване на лента от Кмета и гости на Община Балчик. 8.5. Раздаване на рекламните материали. 8.6. Провеждане на заключителна пресконференция.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3965 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Икономически показател; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 512195 от 05.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 125 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура””
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Рекламна къща ЕОС" ООД, бул." 25-ти септември" №51, РБ 9300, Добрич, Тел.: 058 603555

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5480 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3965 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-11/2011/013, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007– 2013 г., приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1. „ Социална инфраструктура”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор