00479-2012-0029
Технически редакции | ||
01.04.2013 17:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2013 17:01 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2013 17:01 ч. : | 01/04/2013 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2013 17:01 ч. : | 01/04/2013 15:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.04.2013 17:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Балчик: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Балчик, пл. "21- ви септември" №6, За: Генчо Генчев, РБ 9600, Балчик, Тел.: 0579 71062
Място/места за контакт: Николай АнгеловРегионална или местна агенция/служба
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура””
Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”” Публикуване на прес-съобщения – 3 бр. прес-съобщения ще бъде публикувани периодично в местни / регионални медии и 1 бр. в национална медия. Първоначално, след подписване на договор, ще бъде публикувана информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Следващите прес-съобщения периодично ще информират обществеността за хода на изпълнение на проекта. След приключване на проекта ще бъде обявени публично резултатите от неговото изпълнение. 2.Изработка и поставяне на табели – 1 бр. постоянна обяснителна табела и 1 бр. информационна табела ще бъдат изработени и поставени на обекта на интервенция след завършване на СМР и веднага след приключване изпълнението на проекта. Съгласно описаните в Анекс 3 на Насоките за кандидатстване по текущата схема и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, ще бъде отбелязан приносът на ЕС и на Р. България, като ще бъде изобразено името на проекта, флагът на ЕС и названието “Европейски съюз”, логото на ЕФРР, логото на ОПРР, размерът на европейското и национално съфинансиране, вида и името на дейността. 3. Изработване на билборд – 1 бр. за времето на строителните работи 4. Изработване на банери - 2 бр. банери ще бъдат използвани там, където ще се провеждат водещите информационни събития. Банерът ще съдържат: името на проекта, който се изпълнява; флагът на ЕС; имената на ЕФРР и ОПРР, изписани изцяло и логото на ЕФРР и ОПРР, дата и място на събитието. 5.Информационни дипляни – 500 бр. (дизайн, предпечат и печат): (формат А3 в сгънат вид, сгъната на 3 гънки, пълноцветен печат – 4х4, двустранно хромов мат – 175 гр.). Те са предвидени да бъдат разпространявани сред обществеността и по време на публични събития. Те ще съдържат материали и визуализация на проекта. 6.Стикери за новозакупеното оборудване – 70 бр. 7. Организиране и провеждане на информационни събития- поради големия мащаб на проекта, екипа по управление на проекта съвместно с ръководството на Община Балчик ще организира и проведе в рамките на проекта общо 2 бр. информационни събития за местните и национални медии, на които ще бъдат поканени и представители на местната общност, както следва: 8.1. Официален старт на проекта – пресконференция (встъпителна) за представяне параметрите на проекта. 8.2. „Първа копка” – начало на строително-ремонтните работи на обектите на интервенция по проекта. 8.3. Отразяване на събитията в местните медии, чрез обръщение, радио и ТВ репортажи, както и интервюта с ръководството на Община Балчик. 8.4. Откриване на обновения обект със символично прерязване на лента от Кмета и гости на Община Балчик. 8.5. Раздаване на рекламните материали. 8.6. Провеждане на заключителна пресконференция.
22462000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"Рекламна къща ЕОС" ООД, бул." 25-ти септември" №51, РБ 9300, Добрич, Тел.: 058 603555
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-11/2011/013, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007– 2013 г., приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1. „ Социална инфраструктура”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г