Версия за печат

00479-2012-0022

BG-Балчик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Балчик, пл. "21- ви септември" №6, За: Генчо Генчев, РБ 9600, Балчик, Тел.: 0579 71062

Място/места за контакт: Николай Ангелов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””. Независимият финансов одит на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и финализиран до 1 месец след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за независим финансов одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад следва да бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството, Международните счетоводни стандарти, Регламентите на ЕС и ПМС № 62/ 2007 година. Всички технически доклади и финансови отчети, както и друга информация, изисквана от Управляващия орган за извършване на текуща оценка на изпълнението на проекта, ще бъдат подготвени от проектния екип и представени навреме съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна помощ. Ще бъде прилагана специална система за администриране на проекта, в рамките на която ще се поддържат два архива – за оперативно изпълнение, в който в хронологичен ред, подредени по месеци, ще бъдат съхранявани всички документи, свързани с техническото изпълнение на проекта, и за финансово изпълнение, в който по бюджетни пера ще бъдат подредени всички разходооправдателни документи и други свързани с финансовото управление доказателствени документи (договори, банкови извлечения, платежни нареждания и др.). За удостоверяване целесъобразността на направените разходи и тяхното съответствие с Договора за безвъзмездна помощ и с приложимото българско законодателство ще бъде извършен независим финансов одит, като докладът ще бъде приложен към финалния финансов отчет.Общи задължения на изпълнителя на настоящата обществена поръчка 1) Да извърши проверка на разходите на Община Балчик по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”, възлаган в изпълнение на договор с идентификационен номер BG161PO001/1.1-11/2011/013 съгласно Международните одиторски стандарти; 2) Да изготви Доклад за фактически констатации на български език и да ги представи в срок, съобразно график на изпълнение, който е неразделна част от договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка; 3) Доклада за фактически констатации трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки; докладът се представя на български език на хартиен носител; 4) Да не използва по никакъв начин, включително за свои нужди или като разгласява пред трети лица, каквато и да било информация за възложителя, негови служители или контрагенти, станала му известна при или по повод изпълнението на договора; 5) Да спазва изискванията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. по отношение на мерките за публичност; 6) Да спре изпълнението по договора тогава, когато получи от възложителя известие за това; 7) Да предостави на възложителя Доклада за фактически констатации в 2 /Два/ напълно комплектовани екземпляра; 8) Да уведоми с писмено известие възложителя за спиране на изпълнението на договора, поради непреодолима сила, като приложи съответните документи, доказващи наличието на непреодолима сила; 9) Да внесе гаранция за изпълнение на договора. 10) При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите, изпълнителят следва да използва експерта/ите, които е посочил в офертата си за участие в обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3725 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка (Т); тежест: 70
Показател: финансова оценка (Ф); тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 501917 от 01.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 126 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура””
V.1) Дата на сключване договора
29.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Римеса Одит" ООД, ж.к. "Лудогорие" , бл.3, ап.3, РБ 7200, Разград, Тел.: 084 660682

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3725 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура” в изпълнение на договор BG161PO001/1.1-11/2011/013 който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор