Версия за печат

02718-2013-0037

BG-местност" Селище ",община Велинград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800210

"Южноцентрално държавно предприятие" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство "Селище", община Велинград местност " Селище", За: Величка Иванова - юрисконсулт, Р.България 4633, местност" Селище ",община Велинград, Тел.: 03549 2221, E-mail: dgsselishte@ucdp-smolian.com, Факс: 03549 2222

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство " Селище''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС "Селище".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда, Териториално поделение Държавно горско стопанство "Селище" местност Селище, община Велинград.
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС "Селище".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197630, 30125100, 30192000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане
Касети с тонер
Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3476.29 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 012 - 015346 от 14.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 4 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС "Селище"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", гр.София, Р.България 1784, София,бул."Цариградско шосе" №139, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 12000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3476.29 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2013 г.