Версия за печат

00530-2012-0165

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Христова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост) в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр.Търговище и гр.Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост) в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна". Максимално допустимата стойност на договора е 45900.00 лв. без ДДС. Плащането се извършва съгласно предварително обявените условия, след представяне в съответния офис за обслужване протокол и фактура, издадена на името на ТД на НАП Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
45900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена за абонаментно поддържане за 1/един/ месец - ; тежест: 85
Показател: Най-ниска предложена часова ставка без ДДС за изпълнение на други дейности, свързани с техническото поддържане; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00530-2012-0165

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 515874 от 03.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост) в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ”
V.1) Дата на сключване договора
22.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ентърпрайз Комюникейшънс Груп” ООД, ЕИК 175157251, гр. София 1309, район Илинден, ул. „Кукуш” № 2, България 1309, София, Тел.: 02 9115300, E-mail: sales@enterprise-grp.com, Факс: 02 9115304

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45900 BGN без ДДС
В Брой месеци 25
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Абонаментното поддържане и ремонта на автоматичните телефонни централи и телефонни апарати се извършва за период от 25 месеца, считано от 04.04.2013г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 45900.00 лв. без ДДС. В максимално допустимата стойност на договора се включва стойността на абонаментното поддържане, стойността на вложения труд при извършване на ремонт, както и стойността на резервните части, материали и консумативи, необходими за извършването на ремонта.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор