Версия за печат

00571-2013-0013

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. "Генерал Владимир Вазов" №3, За: юк. Йорданка Керанкова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/pages/index.aspx?id=46&catid=799&ex=1.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на резервни части и консумативи за автобагери – колесни багери тип челен товарач“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка и монтаж на резервни части и консумативи за автобагери – колесни багери тип челен товарач“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ЗОП-34 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка и монтаж на резервни части и консумативи за автобагери – колесни багери тип челен товарач“
V.1.1) Дата на сключване договора
28.03.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.03.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Инженеринг НМ” ООД - ЕИК: 010999471, район р-н Изгрев, ж.к. „Дианабад ”бл. 42-А, вх.А, ет.2, ап.4, Република България 1172, София, Тел.: 02 9794345, E-mail: eng_nm@mbox.contact.bg, Факс: 02 9790979

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва на основание чл.41а, т.1 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- технически

Към настоящия момент в предприятието работят 31 багера, 30 от които принадлежат към голямата фамилия на CNH Global N.V., филиал на Fiat Industrial S.p.A. Компанията, световен лидер в бизнеса със селскостопанска и строителна техника, е създадена през 1999 след сливането на New Holland N.V. и Case Corporation. Фирмата New Holland е създадена през 1895 в Пенсилвания, САЩ, а през 1899 в Италия е създаден Fiat. През 1991 New Holland се присъединява към Fiat. През 2002 година, след обединяването с японската марка Kobelco, започва производството на марката Fiat-Kobelco. Високата степен на натоварване в обичайната дейност на предприятието и натрупаната амортизация на багерите, преминали 36 месечния гаранционен период, налагат по-често сервизно обслужване – доставка и монтаж на различни видове резервни части и консумативи, както и профилактика на същите. За осигуряване на безпроблемна експлоатация в извънгаранционния период е необходимо осигуряването на качествена поддръжка на багерите. Това е възможно единствено чрез влагане на оригинални резервни части и консумативи при извършване на техническото обслужване и сервизните дейности по машините. Гаранция за използването на такива резервни части може да даде единствено официалният представител на марките багери, закупени и експлоатирани в Дружеството. Допълнителна гаранция за качеството на ремонтите и поддръжката на багерите е извършването им от квалифицирани специалисти, специално обучени в центровете на фирмата-производител на техниката. Ето защо, за да се осигури в максимална степен качеството на извършваната извънгаранционна поддръжка, считам за целесъобразно извършването на доставка и монтаж на различните видове резервни части и консумативи за багерите-товарачи на Дружеството да се възложи на фирмата, която е официален дистрибутор на машините и резервните части и консумативи за тях. Осемте багера Fiat-Kobelco и двадесетте багера New Holland са доставени и поддържани в срока на гаранцията от фирма „Инженеринг-НМ” ООД, която е единствен оторизиран представител за България на "NEW HOLLAND KOBELCO CONSTRUCTION MACHINERY" S.p.A. и има филиал в Бургас. Възлагането на поръчката на друг доставчик би довело до придобиване на стоки с различни характеристики, което ще доведе до несъвместимост и технически застуднения при експлоатацията и поддръжката на багерите.