Версия за печат

00193-2013-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: маг. юрист Гинка Петрова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: i_petrova@tu-sofia.bg

Място/места за контакт: маг. юрист Гинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на обзавеждане за бибилиотека, компютърни зали, лаборатории, учебни зали, общежития и офиси в Технически университет – София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение на обществената поръчка е Технически университет – София, с адрес: гр. София, бул. Св. Кл. Охридски № 8, учебни блокове и общежития на ТУ-София; гр. Сливен, бул. Бургаско шосе № 59, учебни блокове и общежития на Факултет и колеж Сливен към ТУ-София; гр. Пловдив, ул. Цанко Дюстабанов № 25 и ул. Санкт Петербург № 61, учебни блокове и общежития на ТУ-София, филиал Пловдив; УСОБ Семково към ТУ-София, Семково, община Белица, УСОБ Созопол към ТУ-София, гр. Созопол, ул. „Лазурен бряг” № 7.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на обзавеждане за бибилиотека, компютърни зали, лаборатории, учебни зали, общежития и офиси в Технически университет – София, по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане за библиотека Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане на компютърни, лабораторни и учебни зали Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за общежития Обособена позиция 4: Доставка на обзавеждане за офиси Всеки от участниците има право да подаде само една оферта, за една, за няколко или за всички обособени позиции от процедурата. Доставката и монтажа ще се извърши чрез покупка на стоките, предмет на поръчката и е предназначена за Техническия университет – София. За всички обособени позиции – местата на доставка и монтаж, както и данните за фактуриране са посочени в Приложение № 5 към проекта на договор от документацията. Срокът за изпълнение на предмета на всяка обособена позиция е до 30 (тридесет) дни, считано от датата на сключване на договора. Срокът на гаранция на изделията за всички обособени позоции е 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол без забележки, за цялостната доставка и монтаж на изделията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка (за дадената обособена позиция), ако предлаганите от него изделия не отговарят на горното изискване. В рамките на договорения гаранционен срок изпълнителят се задължава в срок от 1 работен ден след получаването от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или упълномощен от него представител на уведомление за несъответствие на доставените изделия, без допълнително заплащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да отстрани несъответствието. Всички разходи по отстраняването на проблем, ремонт или замяната на дефектирали части е за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят на доставката е длъжен да извършва гаранционен ремонт на доставените изделия в срок до 24 часа, на място, при ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със свои средства (включително транспорт).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000

Описание:

Мебелировка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
238672 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472932 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 519444 от 21.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на: обзавеждане за библиотека, видовете артикули са описани подробно в техническата спецификация от документацията за обществената поръчка.Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане за библиотека
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"AМО" ЕООД, ЕИК:831589871, гр. София, жк. Хиподрума", бл. 128, вх. Б, ап. 54, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9761000

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 47425 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39879 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на обзавеждане на компютърни, лабораторни и учебни зали
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"AМО" ЕООД, ЕИК:831589871, гр. София, жк. Хиподрума", бл. 128, вх. Б, ап. 54, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9761000

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 21066 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19990 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 28 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на обзавеждане за общежития
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"AМО" ЕООД, ЕИК:831589871, гр. София, жк. Хиподрума", бл. 128, вх. Б, ап. 54, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9761000

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 138969 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 138969 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 429 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на обзавеждане за офиси
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"AМО" ЕООД, ЕИК:831589871, гр. София, жк. Хиподрума", бл. 128, вх. Б, ап. 54, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9761000

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 43375.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39834 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор