Версия за печат

00145-2013-0001

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" №5, За: Боряна Стоянова Ангелова, България 7500, Силистра, Тел.: 086 815054; 086 815086, E-mail: Boriana.Stoianova@silistra.nssi.bg, Факс: 086 815040

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Силистра

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Силистра”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" №5
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Силистра, съгласно Приложение №1

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5496.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 471279 от 24.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516413 от 07.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Силистра
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда" Булстат:000885099, район "Младост", бул. "Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896; 02 9766721, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5496.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор