Версия за печат

00737-2012-0046

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавен фонд "Земеделие", бул. "Цар Борис III" № 136, За: Даниел Кидиков, Република България 1618, София, Тел.: 02 8187259, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dfz.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ЗемеделиеДруго (моля пояснете): Земеделие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и предоставяне на комплексна услуга за монтаж и съхраняване след сезонна смяна на автомобилни гуми на служебни автомобили на Областни дирекции на Държавен фонд „Земеделие” в градовете Кърджали, Монтана, Враца, Видин, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен” по обособени позиции. Предметът на настоящата поръчка обхваща: - доставка на нови автомобилни гуми (зимни и летни); - предоставяне на услуги по монтаж, демонтаж, баланс на автомобилни гуми и ремонт на джанти (при необходимост) на служебните автомобили на ДФ ”Земеделие”; - съхраняване на автомобилните гуми след сезонната им смяна (т.нар услуга „хотел за гуми”); - оценка състоянието на автомобилните гуми и джанти на служебните автомобили с цел доказване на годността им за експлоатация в зимни/летни условия; - предаване на негодните за употреба гуми на лица, извършващи дейности по събиране, съхраняване, транспортиране, оползотворяване и/или обезвреждане на излезли от употреба гуми (ИУГ).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и предоставяне на комплексна услуга за монтаж и съхраняване след сезонна смяна на автомобилни гуми на служебни автомобили на Областни дирекции на Държавен фонд „Земеделие” в градовете Кърджали, Монтана, Враца, Видин, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен” по обособени позиции. Предметът на настоящата поръчка обхваща: - доставка на нови автомобилни гуми (зимни и летни); - предоставяне на услуги по монтаж, демонтаж, баланс на автомобилни гуми и ремонт на джанти (при необходимост) на служебните автомобили на ДФ ”Земеделие”; - съхраняване на автомобилните гуми след сезонната им смяна (т.нар услуга „хотел за гуми”); - оценка състоянието на автомобилните гуми и джанти на служебните автомобили с цел доказване на годността им за експлоатация в зимни/летни условия; - предаване на негодните за употреба гуми на лица, извършващи дейности по събиране, съхраняване, транспортиране, оползотворяване и/или обезвреждане на излезли от употреба гуми (ИУГ).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34351100, 50116510

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Услуги по монтаж на автомобилни гуми


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00737-2012-0046

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473660 от 05.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 514359 от 18.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-2600/2738 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, монтаж, демонтаж и съхраняване след сезонна смяна на автомобилни гуми на служебните автомобили на ДФ "Земеделие" в гр. Кърджали
V.1) Дата на сключване договора
26.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФУЛДА БЪЛГАРИЯ" ООД ЕИК 836231725, Бул. "Черни връх" 179Б, Република България 1000, София, Тел.: 02 9698404, E-mail: d.radev@motoexpert.bg, Факс: 02 9698420

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Информация за окончателната стойност на договора ще бъде изпратена за публикуване в Регистъра на обществените поръчки след приключване изпълнението на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор