Версия за печат

02718-2013-0019

BG-Карлово: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800122

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, ТП "Държавно горско стопанство Карлово", ул. "Калофер войвода" №23, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 96502, E-mail: dgskarlovo@ucdp-smolian.com, Факс: 0335 96531

Място/места за контакт: ТП "ДГС Карлово"
I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 20161958

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, к.к Пампорово, обл. Смолян, Република България 4870, Смолян



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работниците и служителите в ТП “ДГС Карлово“ за календарната 2013 год”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
П „Държавно горско стопанство Карлово” , адрес: гр. Карлово,обл. Пловдив, ул. „Калофер войвода” №23
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата: „Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работниците и служителите в ТП “ДГС Карлово“ за календарната 2013 год”. Възложителят не се ангажира с цялостно усвояване в срок до 31.12.2013г.2. Номиналната максимална стойност на месечния ваучер за храна е в размер на 50 (петдесет) лева за всеки работник или служител в трудово-правни отношения или приравнени такива, съгласно КТ. Прогнозният брой, имащи право лица е 46 броя. Ваучерите ще бъдат предоставяни за месеците - от месец Януари 2013г. до месец Декември 2013г.3. Количествата на необходимите номинали и брой ваучери ще бъдат заявявани от Възложителя в края на всеки месец чрез писмена заявка. Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка), предоставени на Възложителя от фирмата-оператор при подписването на договора. 4. Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в защитени пликове и предоставяни единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора, като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка. 5. Доставката на ваучерите следва да се извършва в срок до 5 работни дни от датата на заплащането, като при доставката Възложителят получава и оригиналната фактура. 6. Ваучерите за храна следва да бъдат отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал.2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор – да съдържат всички реквизити, включително изискуемите способи за защита. 7. Предлаганите ваучери следва да бъдат с номинал от 1, 2, 3, 5, 10 и 20 лв. и със срок на валидност за съответната календарна година, а ваучерите предоставени през месец Декември минимум до 31.01.2014г..

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 009 - 010973 от 12.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 44 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Идънред България” АД, с ЕИК 130526402, р-н. „Слатина”, ул. „Цариградско шосе” №137, ет.3, Република България 1000, София, Тел.: 02 9740220

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 27603 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2013 г.