Версия за печат

00087-2013-0037

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Московска"№33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, ст.4

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Будапеща"№17, За: инж. Кристиан Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: д-я "Транспортна инфраструктура"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Инженеринг (проектиране и строителство) за рехабилитация на улици и булеварди от първостепенната улична мрежа: 1. Рехабилитация на бул. Никола Мушанов от бул. Възкресение до ул. Житница и на бул. Овча купел от ул. Житница до бул. "Цар Борис III". 2. Рехабилитация на ул. Професор доктор Иван Странски от ул. Академик Борис Стефанов до бул. Симеоновско шосе и на ул. Академик Стефан Младенов от бул. Г.М.Димитров до ул. Професор доктор Иван Странски, по съществуващо положение. 3. Рехабилитация на ул. Г.С.Раковски от бул. Княз Александър Дондуков до ул. Козлодуй (без кръстовището с бул. Сливница). 4. Рехабилитация на бул. Арсеналски.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е изготвяне на работен проект и изпълнение на СМР съгласно изготвения проект за рехабилитация на улици и булеварди от първостепенната улична мрежа, по обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие в обществената поръчка: 1. Рехабилитация на бул. Никола Мушанов от бул. Възкресение до ул. Житница и на бул. Овча купел от ул. Житница до бул. "Цар Борис III" – 37 500 /тридесет и седем хиляди и петстотин/ лв. 2. Рехабилитация на ул. Професор доктор Иван Странски от ул. Академик Борис Стефанов до бул. Симеоновско шосе и на ул. Академик Стефан Младенов от бул. Г.М.Димитров до ул. Професор доктор Иван Странски, по съществуващо положение – 27 083 /двадесет и седем хиляди и осемдесет и три/ лв. 3. Рехабилитация на ул. Г.С.Раковски от бул. Княз Александър Дондуков до ул. Козлодуй (без кръстовището с бул. Сливница) – 11 916 / единадесет хиляди деветстотин и шестнадесет/ лв. 4. Рехабилитация на бул. Арсеналски – 12 666 / дванадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест/ лв. - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкови гаранции за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община Валидността на гаранциите за изпълнение следва да бъдат до подписване на акт за установяване годността за приемане на строежите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране -след осигуряване на финансиране Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2.2 и 2.3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от документацията за участие) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.); 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) . Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 3. справка по Образец № 8 за оборота от проектиране, сходно с предмета на поръчката - проектиране на пътни обекти - ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. справка по Образец № 8А за оборота от строителство, сходно с обекта на поръчката - от договори за изпълнени строително - монтажни работи в пътното строителство (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 5. копие от застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство на обекти II категория.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран оборот от проектиране на пътни обекти - ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) - за обособени позиции № 1 и 2 - минимум 150 000 (сто и петдесет хиляди) лв. общо за трите години, за всяка обособена позиция. - за обособени позиции № 3 и 4 - минимум 100 000 (сто хиляди) лв. общо за трите години, за всяка обособена позиция. 2. реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в мостовото и пътното строителство - включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.): - за обособенa позиция № 1 - минимум 13 500 000 (тринадесет милиона и петстотин хиляди) лв. общо за трите години. - за обособена позиция № 2 - минимум 10 000 000 (десет милиона) лв. общо за трите години. за обособени позиции № 3 и 4 - минимум 5 000 000 (пет милиона) лв. общо за трите години, за всяка обособена позиция. 3. да има валидна застраховка „професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство на обекти II категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 5 договора за изпълнени работни/технически проекти за пътни обекти, за последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и получателите. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена дата на договора. 2. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9А с не по-малко от 5 договора на строително - монтажни работи на пътни обекти (без текущ ремонт и поддръжка) в условията на интензивно градско движение, за последните 5 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват проектирането - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката - Образец №11 4. удостоверения за пълна проектантска правоспособност и доказателства за вписване в Регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране за текущата година, най-малко на четирима от членовете на екипа в съответствие с т. 6.1.4. или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица. 5. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10А, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация; За отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката - Образец №11. 6. за доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура) втора категория или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица за посочения обхват на дейностите. 7. Копие на документ за собственост на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или копие на договор с такава лаборатория; сертификат за акредитация на лабораторията 8. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи. 9. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. или еквивалент; 10. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в проектирането на пътни обекти за последните 3 години (2010, 2011 и 2012): не по-малко от 5 договора, за изпълнени работни/технически проекти за пътни обекти; 2. опит в извършването на строително - монтажни работи на подобни инфраструктурни обекти: не по-малко от 5 договора, за последните 5 години (считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка) за строително монтажни работи на пътни обекти (без текущ ремонт и поддръжка), в условията на интензивно градско движение. 3. квалификация на лицата, които ще изпълняват проектирането: Ръководителят на проекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент и да има стаж по специалността не по-малко от 10 г. Участниците задължително включват в екипа си освен това минимум един инженер – геодезист магистър по „Геодезия” или еквивалент, един инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент, един инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент, един електроинженер със степен магистър. Участниците за обособена позиция № 1 трябва да включат в екипа си и един инженер със степен магистър със специалност “Oзеленяване”, ландшафтен архитект или еквивалент. 4. Участниците трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и членовете на екипа да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата в която са установени, за транспортно строителство и транспортни съоръжения и Геодезия; 5. квалификация на лицата, които ще изпълняват строителството на обекта: Ръководителят на обекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент и да има стаж по специалността не по-малко от 10 г. Участниците задължително включват в екипа си освен това минимум един инженер – геодезист магистър по „Геодезия” или еквивалент, един инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент, един електроинженер със степен магистър, един строителен инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент, един строителен инженер – отговорник по качеството и един инженер – координатор по безопасен труд. Участниците за обособена позиция № 1 трябва да включат в екипа си и един инженер със степен магистър със специалност “Oзеленяване”, ландшафтен архитект или еквивалент. За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции. 6. да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория или да е вписан в съответния регистър на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности. 7. Наличие на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или договор с такава лаборатория. 8. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г., или еквивалентна, с обхват включващ строително-монтажни работи. 9. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалентна. 10. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „предлагана цена” ; тежест: 65
Показател: „срок за изпълнение” ; тежест: 5
Показател: технически показатели; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 010 - 012229 от 15.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg,два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на бул. Никола Мушанов от бул. Възкресение до ул. Житница и на бул. Овча купел от ул. Житница до бул. "Цар Борис III".
1) Кратко описание

Рехабилитация на бул. Никола Мушанов от бул. Възкресение до ул. Житница и на бул. Овча купел от ул. Житница до бул. "Цар Борис III".

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на ул. Професор доктор Иван Странски от ул. Академик Борис Стефанов до бул. Симеоновско шосе и на ул. Академик Стефан Младенов от бул. Г.М.Димитров до ул. Професор доктор Иван Странски, по съществуващо положение.
1) Кратко описание

Рехабилитация на ул. Професор доктор Иван Странски от ул. Академик Борис Стефанов до бул. Симеоновско шосе и на ул. Академик Стефан Младенов от бул. Г.М.Димитров до ул. Професор доктор Иван Странски, по съществуващо положение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на ул. Г.С.Раковски от бул. Княз Александър Дондуков до ул. Козлодуй (без кръстовището с бул. Сливница).
1) Кратко описание

Рехабилитация на ул. Г.С.Раковски от бул. Княз Александър Дондуков до ул. Козлодуй (без кръстовището с бул. Сливница).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на бул. Арсеналски.
1) Кратко описание

Рехабилитация на бул. Арсеналски.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване