Версия за печат

02718-2013-0024

BG-Ардино: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800087

"Южноцентрално държавно предприятие" гр.Смолян ТП "Държавно горско стопанство Ардино", ул. "Републиканска" №7, Административна сграда на ТП "ДГС Ардино", За: инж.Веселин Ангелов - директор, Република България 6750, Ардино, Тел.: 0888 614867, E-mail: dgsardino@ucdp-smolian.com, Факс: 03651 4641

Място/места за контакт: ЮЦДП - ТП "ДГС АРДИНО"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: dgsardino.ucdp-smolian.com.

Електронен достъп до информация: dgsardino.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл.165,ал.1 от Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Ардино""

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда Териториално Поделение "Държавно горско стопанство Ардино" - гр.Ардино, ул. Републиканска №7, пк 6750
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Ардино""

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192000, 30197630

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 069971 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 33 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС-Ардино”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Хорека Логистик"ООД, ЕИК 201718799, гр.София,общ.Столична, р-н Красно село,ж.к.Борово, бл.231, ет.14 ап.69, Република България 1680, София, Тел.: 0878 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.horeka-logistik.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2013 г.