00712-2013-0006
Технически редакции | ||
25.03.2013 15:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2013 15:46 ч. : | 25/03/2013 15:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2013 15:46 ч. : | 25/03/2013 15:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Поморие:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052
Място/места за контакт: Община ПомориеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Околна среда
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО (ИНЖЕНЕРИНГ) НА ОБЕКТ: „РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ПСОВ И ДЪЛБОКОВОДНО ЗАУСТВАНЕ”
С договора се предвижда подобряване на ВиК инфраструктурата в град Поморие и региона чрез пречистване на отпадните води посредством реконструкция и модернизация на ПСОВ - град Поморие (пречистваща водите на гр. Поморие и кв. Сарафово - квартал на гр. Бургас), до постигане на изискванията за заустване в „чувствителна зона”, т.е. с предвидено отстраняване на азот и фосфор. Реконструкцията и модернизацията на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие, включва най-общо: - Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие (в рамките на самата площадка, вкл. рехабилитация и преасфалтиране на главния довеждащ път); - Изграждане на ново дълбоководно заустване.
71311000, 45232424, 45259100
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
13.03.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: "ИнвестБанк" АД, клон Бургас, IBAN BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORTBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка инженеринг (проектиране и строителство) на обект: Реконструкция и модернизация на ПСОВ - Поморие и дълбоководно заустване». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Поморие. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 275 000 лв. /двеста седемдесет и пет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Поморие, посочена по-горе или банкова гаранция. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС. "Задържани Пари" означава натрупаните задържани парични средства, които Възложителят задържа по силата на Договора.
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: "ИнвестБанк" АД, клон Бургас, IBAN BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORTBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка инженеринг (проектиране и строителство) на обект: Реконструкция и модернизация на ПСОВ - Поморие и дълбоководно заустване». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Поморие. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 275 000 лв. /двеста седемдесет и пет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Поморие, посочена по-горе или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност 60 дни след очакваното изтичане на Срока за Уведомяване за Дефекти за Обектите. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС. "Задържани Пари" означава натрупаните задържани парични средства, които Възложителят задържа по силата на Договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за инженеринг. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията.
Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за инженеринг. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията според избраните договорни условия на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат (не се отнася за сертификатите по ISO, тъй като практиката на КЗК е такава, решение № 536/10.05.2012 г.) или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
VI.3) Допълнителна информация
г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство или екв и въведена с-ма за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват строителство или екв. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат (не се отнася за сертификатите по ISO, тъй като практиката на КЗК е такава, решение № 536/10.05.2012 г.) или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство или екв и въведена с-ма за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват строителство или екв. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Условия за отваряне на офертите
Във връзка с ДОКЛАД за законосъобразност на процедура за обществена поръчка от АОП с Изх. № ПК-ОС-86/22.03.2013 г. се правят изменения в УКАЗАНИЯТА КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА относно сертификатите по ISO, които ще се представят на всички заинтересовани лица чрез публикуване на интернет страницата на възложителя.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
25.03.2013 г.
Възложител