Версия за печат

00712-2013-0006

BG-Поморие:

РЕШЕНИЕ

Номер: ОП-020 от 25.03.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: Община Поморие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО (ИНЖЕНЕРИНГ) НА ОБЕКТ: „РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ПСОВ И ДЪЛБОКОВОДНО ЗАУСТВАНЕ”

II.3) Кратко описание на поръчката

С договора се предвижда подобряване на ВиК инфраструктурата в град Поморие и региона чрез пречистване на отпадните води посредством реконструкция и модернизация на ПСОВ - град Поморие (пречистваща водите на гр. Поморие и кв. Сарафово - квартал на гр. Бургас), до постигане на изискванията за заустване в „чувствителна зона”, т.е. с предвидено отстраняване на азот и фосфор. Реконструкцията и модернизацията на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие, включва най-общо: - Реконструкция и модернизация на пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) – Поморие (в рамките на самата площадка, вкл. рехабилитация и преасфалтиране на главния довеждащ път); - Изграждане на ново дълбоководно заустване.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71311000, 45232424, 45259100

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни работи по изграждане на заустване за отпадъчни води
Строителни работи по ремонт и поддържане на станции за третиране на отпадъчни води

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: ОП-012 от 13.03.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-529188
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 52 - 85047 от 14.03.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 712-2013-6
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.03.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: "ИнвестБанк" АД, клон Бургас, IBAN BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORTBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка инженеринг (проектиране и строителство) на обект: Реконструкция и модернизация на ПСОВ - Поморие и дълбоководно заустване». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Поморие. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 275 000 лв. /двеста седемдесет и пет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Поморие, посочена по-горе или банкова гаранция. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС. "Задържани Пари" означава натрупаните задържани парични средства, които Възложителят задържа по силата на Договора.

Да се чете:

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: "ИнвестБанк" АД, клон Бургас, IBAN BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORTBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка инженеринг (проектиране и строителство) на обект: Реконструкция и модернизация на ПСОВ - Поморие и дълбоководно заустване». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Поморие. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 275 000 лв. /двеста седемдесет и пет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Поморие, посочена по-горе или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност 60 дни след очакваното изтичане на Срока за Уведомяване за Дефекти за Обектите. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС. "Задържани Пари" означава натрупаните задържани парични средства, които Възложителят задържа по силата на Договора.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Вместо:

Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за инженеринг. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията.

Да се чете:

Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за инженеринг. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията според избраните договорни условия на ФИДИК (Жълта книга, първо издание 1999 г.).

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Вместо:

г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат (не се отнася за сертификатите по ISO, тъй като практиката на КЗК е такава, решение № 536/10.05.2012 г.) или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Да се чете:

г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.3) Допълнителна информация

Вместо:

г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство или екв и въведена с-ма за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват строителство или екв. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат (не се отнася за сертификатите по ISO, тъй като практиката на КЗК е такава, решение № 536/10.05.2012 г.) или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Да се чете:

г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство или екв и въведена с-ма за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват строителство или екв. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/04/2013 17:00
Да се чете:
15/04/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
01/04/2013 17:00
Да се чете:
05/04/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
11/04/2013 17:10
Да се чете:
15/04/2013 17:10
V.9) Друга допълнителна информация:

Във връзка с ДОКЛАД за законосъобразност на процедура за обществена поръчка от АОП с Изх. № ПК-ОС-86/22.03.2013 г. се правят изменения в УКАЗАНИЯТА КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ ЗА РЕДА И УСЛОВИЯТА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА относно сертификатите по ISO, които ще се представят на всички заинтересовани лица чрез публикуване на интернет страницата на възложителя.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

25.03.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Иван Атанасов Алексиев
Длъжност: Кмет на Община Поморие