Версия за печат

00104-2013-0001

BG-Мадан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мадан, ул. "Обединение" №14, За: Дарина Атанасова, Р България 4900, Мадан, Тел.: 0308 98220, E-mail: madan@unacs.bg, Факс: 0308 98277

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: w3.madan.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни дейности, възникнали по време на строителството към обект "Изпълнение на строителни енергоспестяващи дейности за Целодневна детска градина в Начален корпус към СОУ "Отец Паисий", град Мадан"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Мадан
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

съгласно описаните мотиви в Решение №1/19.02.2013г. на Кмета на община Мадан, публикувано в обществена поръчка № 00104-2013-0001

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31696.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00104-2013-0004

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471191 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 02-C-01 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
18.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ "ХОЛДИНГ ПЪТИЩА - ПИ ЕС ПИ" ДЗЗД, бул. "Сливница" №18, вх.А, ет.:, ап.А21, Р България 1000, гр.София, Тел.: 02 9262020

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 32000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31696.97 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ОП "РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ" 2007-2013 Г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Допълнителните строителни работи са възникнали по време на строителството. Същите представляват съществени елементи за успешното изпълнение на проекта. Първоначалният проект е одобрен на 28.06.2010г., като строителството е започнало втората половина на 2012г., а именно 27.07.2012г. Самата сграда не се използва от повече от пет години, като в резултат на естествените процеси на рушене и наличието на влага в самото помещение, голяма част от мазилката по стените се е влошила значително повече от предвиденото, считано от датата на изготвяне на проекта до започване на строителството, което не е могло да бъде предвидено от възложителя преди действителното започване на строителните работи. Необходимостта от сваляне на мазилка, полагане на нова, където е компрометирана, както и полагането на окачен таван с гипскартон и гипсова шпакловка по всички съществуващи стени са част от технологичната последователност на строителният процес, необходими за успешната реализация на проекта. Състоянието на сградата е било значително по-добро към момента на изготвянето на първоначалният проект, и влошаването й до такава степен не могло да бъде предвидено към 2010г. Необходимостта от извършването на гореописаните дейности е установена в хода на строителството и същите са предписани със Заповед №6/18.12.2012г., Заповед №9/05.02.2013г. и Заповед №11/05.02.2013г. на гл.проектант на обекта, одобрени от Строителният надзор.