00712-2013-0009
Технически редакции | ||
22.03.2013 17:05 ч. : | 22/03/2013 15:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.03.2013 17:05 ч. : | 22/03/2013 15:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Поморие: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Поморие, ул."Солна" № 5, За: Кунчо Гайдов, Ребублика България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052
Място/места за контакт: Община ПомориеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г
Възлагане на обществена поръчка
Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.За три обособени позиции ОП – 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали. включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на тур. район включва избор на име и символ, които идентифицират тур. продукт и го разграничават от тези на конкурентни райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика ОП – 2 - Реклама в Интернет - като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг ОП– 3 - Визуална идентификация Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” /до 10 мин/, на 4 езика /български, английски, руски и немски/.Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд.
79340000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.За три обособени позиции ОП – 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали. включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на тур. район включва избор на име и символ, които идентифицират тур. продукт и го разграничават от тези на конкурентни райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика ОП – 2 - Реклама в Интернет - като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг ОП– 3 - Визуална идентификация Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” /до 10 мин/, на 4 езика /български, английски, руски и немски/.Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд.
НЕ
13.08.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на съответно: ОП 1 - 1200 лева, ОП 2 – 680 лева ОП 3 – 270 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя; банкова гаранция- безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения образец Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Община Поморие : Банка: „Инвестбанк” АД, клон Бургас IBAN: BG 10 IORT 73783317000103 BIC: IORT BGSF При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката и номера на обособената позиция, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Срокът на валидност на банковата гаранцията е не по – малко от 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.- може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Поморие, и че е със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора са изпълнение на строителство В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Образец .Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: 1. 20 % /тридесет процента/ авансово плащане от цената по договор в срок до 15 календарни дни и след след получаване на авансово плащане по проекта; 2. междинни плащания- до 50% от стойността на договора след подписан приемно-предавателен протокол, одобрен от възложителя и представен доклад за извършената работа и отговаряща на сбора от извършените за периода /на междинното плащане/ дейности съгласно предложените цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в „Ценова оферта”, 3. 30% окончателното плащане- след одобряване от възложителя на окончателния доклад за цялостното изпълнение на приключената и предадена работа по договора. Плащанията по т. 2 и т. 3 се извършват в срок от 30 календарни дни след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на следните документи: а/ оригинална фактура; б/ одобрение на докладите за съответния период с приемо-предавателен протокол. Срокът за плащане започва да тече след одобрение на съответните доклади и подписване на приемо-предавателен протокол Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
Възложителят не поставя такова изискване
Стойността на обществената поръчка е лимитирана в размер съответно до 222 100 /двеста двадесет и две хиляди и сто /лева без ДДС съгласно сключен договор по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина» Обособена позиция 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали Прогнозна стойност : 126 500 лв. без ДДС, Лимитните стойности за включените в обособената позиция дейности са : За дейност 1: Изработваненето на бранд с прогнозна стойност на тази дейност 8 500 лв. без ДДС За дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали с прогнозна стойност на тази дейност 118 000 лв. без ДДС. Обособена позиция 2 - Реклама в Интернет Прогнозна стойност : 68 600 лв. без ДДС Обособена позиция 3 - Визуална идентификация Прогнозна стойност: 27 000 лв. без ДДС Офертите на участници, надхвърлящи обявения финансов ресурс /включително пределните стойности по отделните Обособени позиции и упоменатите дейности/, ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
заседателната зала ет. 2 община Поморие адрес: гр.Поморие, ул. Солна,№ 5
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се финансира по договор на Община Поморие по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.
Продължение от ІІІ 2.3) Обособена позиция 3 - 3.1. Ключов експерт – „Продуциране и заснемане на филми”Квалификация: образователна степен „магистър” Професионален опит: в организирането на поне два проекта за продуциране и/или заснемане и/или режисиране на филми По своя преценка участника може да предложи и допълнителни ключови експерти. Когато участникът е обединение, изискването важи за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията за експертен персонал се прилагат сумарно, за всяка обособена позиция (за която подава оферта). Участникът трябва да предложи различни лица за експерти по отделените обособени позиции, единствено за „Ръководител екип” за Об. позиция 1 и Об. позиция 2 е допустимо едно лице да бъде предложено и за двете обособени позиции. Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Община Поморие, ул."Солна" № 5, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052
Интернет адрес/и:
URL: http://pomorie.org..
22.03.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В Обособената позиция се включва изпълнението на следните дейности: - Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на туристическия район включва избор на име и символ, които идентифицират туристическия продукт и го разграничават от тези на конкурентни туристически райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. - Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика:
79341000
Описание:
съгласно таблици в техническа спесификация за броя и вида на рекламните материали
като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг. Рекламни банери, промотиращи новия бранд в информационни и специализирани сайтове в страната. Брой кампании: 4 за периода на проекта, времетраене на една кампания: 2 седмици, в 6 специализирани сайтове; банери - 3 размера. Дейността включва: Разработване и форматиране на 2 вида в 3 типови размера банери - класически флаш банер с размери 468х60,300х250,125х125 и rich media с размери 468х60,300х250,125х125. Създаване на профил на бранда в социалните мрежи и сайтове за споделяне. - Фейсбук и реклама с текстови карета- Брой кампании - 2 за периода на проекта, всяка по 3 седмици и създаване на профил на бранда във Фейсбук. - Wikipedia – създаване, допълване и публикуване на поредица от статии на 4 езика/български, английски, немски и руски/ със съдържание: новият туристически бранд на региона, основни туристически забележителности и обекти за посещение. - Youtube – качване на създадените кратки рекламни филми за отделните туристически продукти в посочените езикови версии. - Tripadvisor – включване в платформата чрез публикуване на отзиви за забележителностите и настаняването в региона на 4 езика/български, английски, немски и руски/. Публикации за туристическите продукти и услуги в региона в специализирани сайтове- 10 публикации; Изготвяне и разпространение на електронни туристически бюлетини, които ще се разпращат чрез електронна поща до български и чуждестранни медии, туроператори и туристически агенции в страната и чужбина, ТИЦ-ове в страната- 6 броя Качване и поддръжка на актуална информация на 4 езика /български, английски, руски, немски/ за туристическия регион в секциите за туризъм в интернет сайтове на общините-патньори по проекта, актуализиране и добавяне на информация и снимки, свързана с резултатите от проекта.
79341000
Описание:
съгласно технически спецификации
Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” / до 10 мин./, на 4 езика /български, английски, руски и немски/. За целта ще се изготви цялостна концепция и сценарий по всяка една от зададените теми, определяне на места и забележителности, които ще се заснемат, изготвяне на подходящ текст, озвучаване и превод на съответните езици. Изработените филми ще се използват за реклама в телевизиите, интернет и на DVD- 1 000бр. Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд. Електронните носители ще съдържат текстово, снимки и видео, представящо основните туристически продукти, както и места за настаняване, като ще се разпространяват сред туроператори,туристически агенции и ТИЦ-овете в страната. Дейностите по изработване на електронните носители включват: • Събиране на материали за превръщането им в електронно съдържание - обща информация, географски координати, снимков материал, видео и аудиоматериали, мултимедийна и интерактивни презентация, маршрути, средства за подслон и места за настаняване, допълнителни услуги и атракции; • Изготвяне и редактиране на съдържание; • Създаване на електронно съдържание – дизайн и софтуер за управление на мултимедийния продукт; • Тестване на готовия продукт; • Записване на съдържанието на USB-носители и брандирането им. Форма по избор, атрактивна, минимум 4 GB USB външна памет, тегло: до 10 гр.,брандиран.
79341000
Описание:
съгласно технически спесификации