Версия за печат

00712-2013-0009

BG-Поморие: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Поморие, ул."Солна" № 5, За: Кунчо Гайдов, Ребублика България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: Община Поморие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Oбщини: Поморие, Руен, Айтос
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.За три обособени позиции ОП – 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали. включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на тур. район включва избор на име и символ, които идентифицират тур. продукт и го разграничават от тези на конкурентни райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика ОП – 2 - Реклама в Интернет - като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг ОП– 3 - Визуална идентификация Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” /до 10 мин/, на 4 езика /български, английски, руски и немски/.Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне и разпространение на рекламни и информационни материали – изработка бранд на региона, печатни материали, интернет реклама, външна реклама» по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.За три обособени позиции ОП – 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали. включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на тур. район включва избор на име и символ, които идентифицират тур. продукт и го разграничават от тези на конкурентни райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика ОП – 2 - Реклама в Интернет - като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг ОП– 3 - Визуална идентификация Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” /до 10 мин/, на 4 езика /български, английски, руски и немски/.Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд.

Прогнозна стойност без ДДС
222100 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

13.08.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на съответно: ОП 1 - 1200 лева, ОП 2 – 680 лева ОП 3 – 270 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя; банкова гаранция- безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения образец Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Община Поморие : Банка: „Инвестбанк” АД, клон Бургас IBAN: BG 10 IORT 73783317000103 BIC: IORT BGSF При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката и номера на обособената позиция, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Срокът на валидност на банковата гаранцията е не по – малко от 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.- може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Поморие, и че е със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора са изпълнение на строителство В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Образец .Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: 1. 20 % /тридесет процента/ авансово плащане от цената по договор в срок до 15 календарни дни и след след получаване на авансово плащане по проекта; 2. междинни плащания- до 50% от стойността на договора след подписан приемно-предавателен протокол, одобрен от възложителя и представен доклад за извършената работа и отговаряща на сбора от извършените за периода /на междинното плащане/ дейности съгласно предложените цени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в „Ценова оферта”, 3. 30% окончателното плащане- след одобряване от възложителя на окончателния доклад за цялостното изпълнение на приключената и предадена работа по договора. Плащанията по т. 2 и т. 3 се извършват в срок от 30 календарни дни след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на следните документи: а/ оригинална фактура; б/ одобрение на докладите за съответния период с приемо-предавателен протокол. Срокът за плащане започва да тече след одобрение на съответните доклади и подписване на приемо-предавателен протокол Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя такова изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия

Стойността на обществената поръчка е лимитирана в размер съответно до 222 100 /двеста двадесет и две хиляди и сто /лева без ДДС съгласно сключен договор по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина» Обособена позиция 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали Прогнозна стойност : 126 500 лв. без ДДС, Лимитните стойности за включените в обособената позиция дейности са : За дейност 1: Изработваненето на бранд с прогнозна стойност на тази дейност 8 500 лв. без ДДС За дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали с прогнозна стойност на тази дейност 118 000 лв. без ДДС. Обособена позиция 2 - Реклама в Интернет Прогнозна стойност : 68 600 лв. без ДДС Обособена позиция 3 - Визуална идентификация Прогнозна стойност: 27 000 лв. без ДДС Офертите на участници, надхвърлящи обявения финансов ресурс /включително пределните стойности по отделните Обособени позиции и упоменатите дейности/, ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 (без буква „е”) ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5 и от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. Не се допуска едно и също физическо или юридическо лице да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс включително и лимитните стойности по отделните части, ще бъдат отстранени. Участниците трябва да представят:В ПЛИК 1-(1)Списък на документите, в офертата- подписан от участника; (2)Кратка анотация/представяне на участника по предмета на поръчката;(3)Оферта–Образец№1;(4) Админ. сведения –Образец №2;(4а) Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, в случаите, в които подписващият офертата не е законовият представител на участника;(5)Декларация за приемане условията на договора и поръчката (Обр. №3);(6) Регистрационни документи на участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.;(7)Споразумение за създаване на обединение когато участникът е обединение, което не е юридическо лице;(8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, да ги представлява;(9) Декларация за съгласие относно правата върху дейностите, предмет на обществената поръчка Образец № 4 (10) Документ за внесена гаранция за участие;(11) Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (Обр. №5);(12) Декларация чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (Обр. №6);(13) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква “а от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент № 1995/2006 на Съвета на ЕС –Образец № 4; (14) Доказателства за икономическо и финансово състояние –съгласно чл.50 от ЗОП – виж раздел ІІІ.2.2.; (15) Доказателства за техническите възможности – виж раздел ІІІ.2.3 (21) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие - съгласно образеца (Образец №13). В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да приложат декларация за съгласие Образец №14 и документи по чл.56 ал.2 на ЗОП; В ПЛИК “2"-(1) Техн. предложение –Образец №15 с Приложения взависимост от обособената позиция за която подава оферта участника и съгласно изисквания указани в т.2.4 на Техническите спесификации (вкл мостри) В ПЛИК 3 -Предлагана цена-Образец №16 с приложени Приложение единични цени (взависимост от обособената позиция за която подава оферта). Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника.Документите, които не са на български език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Попълнени данни в Образец № 8 и копие на годишен финансов отчет за приходите и разходите, баланс . Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите /за 2010г и 2011г/ не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър за което участника прилага декларация
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има минимален (специализиран) оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от съответно: Обособена позиция 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали – 220 000 (триста и двадесет хиляди) лева без ДДС Сходни с предмета на поръчката за Обособена позиция 1 са дейности, в областта на изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. (подготовка на графичен дизайн, предпечат, печат и изработване на печатни материали: брошури, каталози, флаери, лифлети, картографски схеми, рекламни материали от хартия и картон, билбордове и подобни). Обособена позиция 2 - Реклама в Интернет – 110 000 (сто и седемдесет хиляди) лева без ДДС Сходни с предмета на поръчката за Обособена позиция 2 са дейности, свързани с медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, изготвяне на електронни бюлетини и подобни. Обособена позиция 3 - Визуална идентификация – 40 000 (седемдесет хиляди) лева без ДДС Сходни с предмета на поръчката за Обособена позиция 3 са дейности, свързани с изработване на видеофилми и подобни. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията за минимален (специализиран) оборот се прилагат сумарно за обособените позиции, за които подава оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък- декларация на основните договори изпълнени през последните 3 години за обекти сходни с предмета на поръчката – оригинал на Образец №9 и приложени заверени копия на документи доказващи, че договорите (посочени в Образец 9) са изпълнени и отговарят на изискванията./изисквания т.2.1.4а от настоящите Указания./ . 2. Препоръки за добро изпълнение за най-важните договори посочени в Образец 9 или други документи доказаващи вида на изпълнените дейности - заверено от участника копие “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; 3. Списък на екип от ключови експерти – съгласно изискванията на т. 2.1.4 г) - Образец № 10, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 11, Декрации Образец № 12 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други ; - копия от трудови договори, длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. - препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива)
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има през последните три години считани от датата на подаване на офертата изпълнени (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) изпълнени съответно: Обособена позиция 1- минимум два договора за дейности, в областта на изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. (подготовка на графичен дизайн, предпечат, печат и изработване на печатни материали: брошури, каталози, флаери, лифлети, картографски схеми, рекламни материали от хартия и картон, билбордове и подобни), като поне един от договорите да включва изготвяне на външна реклама - билбордове Обособена позиция 2- минимум два договора за медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, изготвяне на електронни бюлетини и подобни. Обособена позиция 3- минимум два договора за изработване на видеофилми и подобни като поне един от договорите да включва изготвяне на видеофилми в областта на туризма. 2. Препоръки за добро изпълнение на минимално изискуемия брой за договори (за съответната позиция за която подава оферта участника -посочени в Образец № 9) или други документи доказаващи вида на изпълнените дейнопсти и, че договорите са изпълнени. Препоръките и другите доказателствени документи (по точка а) и б)), трябва да доказват по недвусмислен начин за всеки от договорите – изпълнените дейности, както и дали услугите са изпълнени качествено Когато участникът е обединение, изискването (за изпълнени договори и препоръки) важи за обединението като цяло. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията по т. а) и б) се прилагат сумарно. 3. Участникът трябва да има на раположение екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката/обособената позиция, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката и следните ключови експерти: Обособена позиция 1 - 1.1. Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания :Квалификация: Образователна степен – минимум бакалавър, със специалност: журналистика, връзки с обществеността, маркетинг, реклама и PR, или еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 години опит в областта на изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали и/или печатни медии. 1.2.Ключов експерт - дизайн и предпечатна подготовка, отговарящ на следните изисквания :Квалификация: Образователна степен – минимум бакалавър, със специалност: графичен дизайн, приложни изкуства, полиграфия, художник, икономика или аналогична; Професионален опит - минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. Обособена позиция 2 - 2.1. Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания :Квалификация: Образователна степен – минимум бакалавър, със специалност: журналистика, връзки с обществеността, маркетинг, реклама и PR, или еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 години опит в медии или в областти свързани с изработване и разпространение на на различни рекламно-информационни материали 2.2. Ключов експерт – Интернет Квалификация: образователна степен „магистър” със специалност информационни технологии, графичен дизайн, или еквивалентна;Професионален опит: Минимум 2 години професионален опит в управлението на интернет проекти и изготвяне на интернет сайтове и портали Виж продължение в радел VI .3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническа оценка ТО = П 1 + П 2 от тях П1 – Време за изпълнение на дейностите включени в съответната обособена позиция (за ОП за които има повече от една дейности се приема сумарен срок)– 20т.; П2 – Показател отчиташ качествените характеристики на предложените крайни продукти – 40т;; тежест: 60
Показател: Финансова оценка - ФО= (Цmin / Цi) x 40 ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

заседателната зала ет. 2 община Поморие адрес: гр.Поморие, ул. Солна,№ 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира по договор на Община Поморие по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 «Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина», Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от ІІІ 2.3) Обособена позиция 3 - 3.1. Ключов експерт – „Продуциране и заснемане на филми”Квалификация: образователна степен „магистър” Професионален опит: в организирането на поне два проекта за продуциране и/или заснемане и/или режисиране на филми По своя преценка участника може да предложи и допълнителни ключови експерти. Когато участникът е обединение, изискването важи за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискванията за експертен персонал се прилагат сумарно, за всяка обособена позиция (за която подава оферта). Участникът трябва да предложи различни лица за експерти по отделените обособени позиции, единствено за „Ръководител екип” за Об. позиция 1 и Об. позиция 2 е допустимо едно лице да бъде предложено и за двете обособени позиции. Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Поморие, ул."Солна" № 5, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Интернет адрес/и:

URL: http://pomorie.org..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция – 1 - Изработване на бранд /име и символ/ на туристическия район, дизайн и печат на печатни материали.
1) Кратко описание

В Обособената позиция се включва изпълнението на следните дейности: - Дейност 1: Изработването на бранд на туристическия район. Брандът на туристическия район включва избор на име и символ, които идентифицират туристическия продукт и го разграничават от тези на конкурентни туристически райони; Изработване на графичен дизайн на логотип; Създаване на единна визия на рекламните материали, съдържаща логотипа и други характерни елементи. - Дейност 2: Дизайн и печат на печатни материали- Дейности по изработването и доставка на печатни материали: изготвяне на картографски схеми, изготвяне на текстово съдържание, редакция, превод, дизайн, предпечат, печат, логистика:

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

3) Количество или обем

съгласно таблици в техническа спесификация за броя и вида на рекламните материали

Прогнозна стойност, без ДДС
126500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 13.08.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция – 2 - Реклама в Интернет
1) Кратко описание

като цяло дейността включва медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, създаване на профил в социална мрежа, подготовка, написване и 10 броя публикации, мониториг. Рекламни банери, промотиращи новия бранд в информационни и специализирани сайтове в страната. Брой кампании: 4 за периода на проекта, времетраене на една кампания: 2 седмици, в 6 специализирани сайтове; банери - 3 размера. Дейността включва: Разработване и форматиране на 2 вида в 3 типови размера банери - класически флаш банер с размери 468х60,300х250,125х125 и rich media с размери 468х60,300х250,125х125. Създаване на профил на бранда в социалните мрежи и сайтове за споделяне. - Фейсбук и реклама с текстови карета- Брой кампании - 2 за периода на проекта, всяка по 3 седмици и създаване на профил на бранда във Фейсбук. - Wikipedia – създаване, допълване и публикуване на поредица от статии на 4 езика/български, английски, немски и руски/ със съдържание: новият туристически бранд на региона, основни туристически забележителности и обекти за посещение. - Youtube – качване на създадените кратки рекламни филми за отделните туристически продукти в посочените езикови версии. - Tripadvisor – включване в платформата чрез публикуване на отзиви за забележителностите и настаняването в региона на 4 езика/български, английски, немски и руски/. Публикации за туристическите продукти и услуги в региона в специализирани сайтове- 10 публикации; Изготвяне и разпространение на електронни туристически бюлетини, които ще се разпращат чрез електронна поща до български и чуждестранни медии, туроператори и туристически агенции в страната и чужбина, ТИЦ-ове в страната- 6 броя Качване и поддръжка на актуална информация на 4 езика /български, английски, руски, немски/ за туристическия регион в секциите за туризъм в интернет сайтове на общините-патньори по проекта, актуализиране и добавяне на информация и снимки, свързана с резултатите от проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

3) Количество или обем

съгласно технически спецификации

Прогнозна стойност, без ДДС
68600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 13.08.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция – 3 - Визуална идентификация
1) Кратко описание

Дейност 1 - Изработване на видеофилми - Изработване на 3 кратки видеофилма с тема „Културен туризъм”, „Еко- и селски” и „Спа и уелнес” / до 10 мин./, на 4 езика /български, английски, руски и немски/. За целта ще се изготви цялостна концепция и сценарий по всяка една от зададените теми, определяне на места и забележителности, които ще се заснемат, изготвяне на подходящ текст, озвучаване и превод на съответните езици. Изработените филми ще се използват за реклама в телевизиите, интернет и на DVD- 1 000бр. Дейност 2 - Изработване и разпространение на USB носители с информация за туристическия регион и бранд. Електронните носители ще съдържат текстово, снимки и видео, представящо основните туристически продукти, както и места за настаняване, като ще се разпространяват сред туроператори,туристически агенции и ТИЦ-овете в страната. Дейностите по изработване на електронните носители включват: • Събиране на материали за превръщането им в електронно съдържание - обща информация, географски координати, снимков материал, видео и аудиоматериали, мултимедийна и интерактивни презентация, маршрути, средства за подслон и места за настаняване, допълнителни услуги и атракции; • Изготвяне и редактиране на съдържание; • Създаване на електронно съдържание – дизайн и софтуер за управление на мултимедийния продукт; • Тестване на готовия продукт; • Записване на съдържанието на USB-носители и брандирането им. Форма по избор, атрактивна, минимум 4 GB USB външна памет, тегло: до 10 гр.,брандиран.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

3) Количество или обем

съгласно технически спесификации

Прогнозна стойност, без ДДС
27000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 13.08.2014 г.